וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר נגד הממשלה: "זה משהו קיצוני ופנאטי"

11.7.2023 / 12:16

השחקנית והמשפיענית יצאה נגד הממשלה וביטול עילת הסבירות, יחד עם כוכבים מקומיים רבים שהגיעו למוקדי ההפגנות ברחבי הארץ. וואלה! סלבס דמוקרטית

הפגנה מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
הפגנה מאיה ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם
הפגנה אגם רודברג. אינסטגרם, צילום מסך
הפגנה אגם רודברג/צילום מסך, אינסטגרם

הכנסת אישרה הלילה בקריאה ראשונה את צמצום עילת הסבירות והבוקר (ג') אזרחים רבים יצאו להפגין מצפון ועד דרום, נגד ההחלטות המסוכנות של הממשלה. בין המפגינים ישנם לא מעט סלבס שהגיעו למוקדים השונים ומי שהחליטו להישאר בבית, התייחסו לנושא ברשתות החברתיות.

מאיה ורטהיימר, שחזרה לאחרונה מניו יורק לאחר שבעלה אסף זמיר התפטר ממשרתו כקונסול ישראל בעיר, כתבה: "צאו להפגין! אני מכירה את המערכת מבפנים. יש לא מעט פוליטיקאים שעלה להם השתן לראש והכוח משכר אותם. זה בסדר, הם לא מושלמים והם בחרו בפוזיציה הזו גם בשביל הכוח, אבל הוא צריך להיות מוגבל ובמידה. כל אלה שאמרו "מה כבר יכול להיות" - תראו איזו ממשלה (גם לימין גנבו את הממשלה). זה משהו קיצוני ופנאטי שיוצר קרע בעם שלנו. תראו באיזה מצב אנחנו".

אגם רודברג העלתה סטורי מההפגנה בקפלן ואילו מיה דגן חלקה שיר של יהודה עמיחי וכתבה " צאו החוצה, תצעקו בקול גדול כמה שרק אתם יכולים. בשביל החללים שנלחמו על המדינה הזאת, שהמוות שלהם לא היה לחינם ובשביל אלה שעדיין נלחמים, החיילים שממלאים את חובתם למדינה ושומרים עליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הפגנה רותם סלע. אינסטגרם, צילום מסך
הפגנה רותם סלע/צילום מסך, אינסטגרם
הפגנה דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הפגנה דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

רותם סלע חלקה גם היא סטורי מהפגנה והעלתה תמונה של אביה, שלחם במלחמת יום הכיפורים והגיע למחות עם חולצה עליה נכתב "לוחמי כיפור 73 נאבקים על דמותה של המדינה". דנית גרינברג העלתה סטורי וכתבה "למה ככה צריכה להיראות הפגנה? למה בן אדם שיכול להיות אבא שלנו צריך להיות מפונה כשהוא מדמם? מי נותן להם הנחיות? זה לא יאומן וזה מרתיח אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully