וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב המשפיעניות הגדול: דניאל עמית יצאה נגד מעיין אדם

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 7:07

בועת המשפיעניות העדינה התפוצצה לאחר שבלוגרית האוכל המצליחה יצאה נגד המגישה, גררה תגובות מכל קצוות האינסטגרם והסבירה מה עומד מאחורי המונח "קוד קופון". וואלה! סלבס פופקורן

דניאל עמית. צילום מסך, צילום מסך
האישה עם הסיכה. דניאל עמית/צילום מסך, צילום מסך
מעיין אדם. ניר פקין,
תגובה מתונה. מעיין אדם/ניר פקין

את הקרב הזה לא ראינו מגיע: בפינה הימנית דניאל עמית, בלוגרית אוכל שמזמן עושה הרבה מעבר. בפינה השמאלית המגישה והבלוגרית מעיין אדם, שנוטה להסתבך בשערוריות.

הכל התחיל אמש (א') מסטורי שהעלתה עמית, בו איימה שתפסיק לעבוד עם חברות שעושות איפה ואיפה במתן גובה ההנחה או ההטבות בין משפיענים איתן הן עובדות והוסיפה, "אני בתור בן אדם לא אבקש בחיים משהו יותר ממישהו כדי להציג את זה שרק אצלי יש את ההנחות הכי גדולות, כי זה דוחה ת'תחת ומקטין חברים לחתום".

עמית, שהסתבכה בעבר בעקבות אמירה פרובלמטית, לא כתבה במפורש על מי היא מדברת בתחילה, אבל כשהחלו שמועות על כך שמדובר באדם, היא העלתה סטורי שמאשר אותן.

דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

אדם, שועלת קרבות ותיקה, לא נשארה חייבת וענתה בסטורי מפורט הכלל גם איום מרומז: "קריאה להפסקת תחרות היא למעשה קריאה שלא לציית לחוק ההגבלים העסקיים. זו עבירה חמורה בגינה ניתן לעמוד לדין, אז אני מציעה לכולם שלא לעשות זאת, גם אם הם כועסים".

ואם לא הבנתם על מה המהומה, וואלה! סלבס כאן כדי לעשות סדר: חברות שעובדות עם משפיענים מעניקות להם הנחה עבור העוקבים שלהם, מה שמוכר יותר כ"קוד קופון". המשפיענים מתוגמלים מעמלת המכירה כאשר משתמשים בקוד הקופון שלהם. כשיש משפיען שזוכה להנחה גבוהה יותר מהאחרים, הקהל יבחר להשתמש בקוד שלו ובכך למעשה יתר המשפיענים מפסידים.

"מעיין דורשת מכל מותג שהיא עובדת איתו הנחה יותר גדולה משל שאר המשפיעניות. היא רוצה לבלוט על פנינו, ואז היא כאילו יוצאת הכי חזקה במכר, כשברור שהיא תהיה חזקה יותר כשהיא מעניקה הנחות גדולות יותר", הסבירה לנו אחת מהמשפיעניות הוותיקות בתחום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קרן שחם. אינסטגרם, צילום מסך
קרן שחם/צילום מסך, אינסטגרם

הסטורי של דניאל גרר תגובות של משפיעניות ומשפיענים רבים שהסכימו איתה, הכתירו אותה כ"מנהיגת המהפכה" וזו שסוף סוף אומרת את האמת. קרן שחם כתבה "הסיבה שמבחינתי דבר כזה לא עובר, זה כי אני לא רוצה שאתן תרגישו מופסדות! אכפת לי למי יש יותר גדול? אם מישהי מרגישה מרומה כי היא קנתה מוצר שלי בהמלצתי עם קוד שלי, ושבוע אחרי ראתה אותו אצל מישהי אחרת בזול יותר, זה לא עובר אותי!"

גם עדי עייש הגיב וכתב בין היתר: "ברגע שמעיין אדם שמה וטו ללקוח שאצלה תהיה ההנחה הכי גדולה, היא בעצם הופכת למונופול. אין טעם לקנות אצל אף אחת אחרת, הרי הרכישה נעשית אונליין. אין שום פקטור שהופך משפיעניות אחרות לרלוונטיות במכר אם לא המחיר".

וואלה! סלבס ניסתה להיות משפיענית, אבל הבינה שאין הרבה ביקוש לצמחים טורפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully