וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון תוכנה: בלאק צ'יינה משיקה גזרה חדשה

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 14:49

התהליך בו נמצאת כוכבת הריאלטי בלאק צ'יינה מביא איתו לא רק שינוי מנטלי אצל הכוכבת, אלא גם שינוי פיזי מרשים. וואלה! סלבס מותחת שריר

רק לא מזמן הציגה בלאק צ'יינה, או בשמה האמיתי אנג'לה וויט, גוף חדש אחרי שהמיסה את הגדלת השפתיים שעשתה והוציאה את שתלי הסליקון מגופה, עכשיו היא משיקה גם גזרה חדשה שמוכיחה שנפש בריאה באמת נמצאת בגוף בריא, וכל זה כחלק מתהליך פנימי שמתעוד היטב.

במהלך השבוע האחרון העלתה צ'יינה לחשבון האינסטגרם שלה מספר סרטונים בהם היא נמצאת במהלך אימוני כושר ונראית שרירית להפליא בצורה קצת מעוררת קנאה. על אחד מהפוסטים נתנה הצצה למקום המנטלי בו היא נמצאת כרגע: "כשהתודעה, הגוף והנשמה מחוברים, אין סוף לאפשרויות. תהיו שמורים ושאלוהים יברך את כולכם".

העוקבים שלה התרגשו מאוד, בעיקר בעקבות הסרטון שהעלתה אמש (ג') גם כן מתוך אחד האימונים שלה וכתבה תחתיו: "אנג'לה" (שזה הוא שמה המקורי, כאמור) בתוספת של לב אדום. והתגובות לא הפסיקו לפרגן: "אני כל כך גאה בגדילה שלך! את כזאת השראה",

"איזון בין הגוף לנפש הוא שלום אמיתי. המסע שלך מדהים ואת כל כך את", "את נותנת לי מוטיבציה אמיתית! שההייטרים ילכו להזדיין עם השטן", היו רק חלק מהמילים המרימות שקיבלה.

הכוכבת דיברה בעבר על כך ש"בלאק צ'יינה" היא בעצם דמות שיצרה ושבימים אלה היא מנסה לצאת ממנה, ולהתחבר לעצמה. בפוסט בו חגגה עשרה חודשי פכחות שיתפה צ'יינה בדרך שלה לשינוי: "אכילה בריאה, כושר והתעמלות, קריאת תנ"ך, ריפוי התודעה והנשמה, ריפוי האור הפנימי שלי"

השינוי המשמעותי הזה קרה אחרי יריבות רבת שנים בינה לבין משפחת קרדשיאן שכלל ריבים אלימים בתוכנית הריאליטי "Rob & Chyna" שהייתה משותפת לה ולבעלה, הלוא הוא אחיה של קים, רוב קרדשיאן. הריאלטי המדובר ירד מהמסך אחרי עונה אחת בעקבות פרידה של השניים, שעד היום חולקים משמורת על בתם היחידה, דרים.

וואלה! סלבס מתאמנת רק על שרירי הלסת שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully