וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת האח הגדול נגד ליאל קוצרי: "רעל וזוהמה. פשוט מחריד"

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 13:39

אם חשבנו שדיירי האח הגדול לא רגועים כשהם בתוך הבית, מתברר שזה עוד כלום בהשוואה למה שיש להם להגיד כשהם מודחים ממנו. והפעם, ריקי רוטר שהייתה שבועיים בבית האח תוקפת בחריפות את ליאל קוצרי שעדיין בתוך הבית. וואלה! סלבס אש ותמרות עשן

ריקי רוטר 25 בת ים יוצרת תוכן ווידאו ויראלי ברשת. רן יחזקאל,
אולי חבל שהודחה?/רן יחזקאל

דיירי האח הגדול מחוללים לא מעט סערות במהלך העונה, כשלרוב הם לא באמת יכולים לדעת איזו אמירה שלהם תצית את האש, בעיקר כשהם מצולמים 24 שעות ביממה במהלכן הם מתקוטטים אחד עם השנייה לא מעט. בעונה הזו נראה יותר מתמיד שלדיירים יש הרבה מה להגיד (וגם הרבה כוחות לריב), לא רק שהם נמצאים בתוך הבית, אלא גם לאחר מכן כשהם יוצאים ממנו.

מודחי התכנית למדו היטב לנצל את 15 דקות התהילה שלהם, בעיקר כל עוד התכנית עדיין באוויר, ולהגיד את כל מה שהם שמרו בבטן, לחזור שוב על המסרים שאמרו בבית וכמובן, להתלונן על שיקולי העריכה ועל כך שהיא מתעדפת דיירים וסיטואציות מסוימות. אחרי האמירות של גל קספרס על דעתה על העונה, התגובה של יובל לוי ליחסים שלה עם עדן וגם דעתו הקשוחה של יאיר כמכאג'י על הריבים והיחסים בין הדיריים, כעת מגיע תורה של ריקי רוטר, שנכנסה בכניסה השנייה אל הבית והודחה אחרי שבועיים בלבד, להגיד מה דעתה על ליאל קוצרי.

השניים לא הסתדרו עוד במהלך שהותה הקצרה של רוטר בתוך הבית, אבל נראה שגם ההדחה שלה לא הצליחה להרגיע את הרוחות, ולרמות שאומרים שרחוק מהעין רחוק מהלב, נראה שבמקרה הזה הכעס רק התעצם. המדוחת העלתה אתמול (ד') במהלך שידור הפרק סטורי זועם במיוחד בעמוד האינסטגרם שלה, וממש לא חסכה במילים.

ריקי רוטר נגד ליאל קוצרי. אינסטגרם, צילום מסך
ללמוד ולשנן לעונה הבאה/צילום מסך, אינסטגרם
ריקי רוטר נגד ליאל קוצרי. אינסטגרם, צילום מסך
לא רגועה/צילום מסך, אינסטגרם

"אלו השלבים איך לשחק את המשחק מלוכלך ולשרוד בכניסה שנייה", פתחה בדבריה על רקע תמונתו של קוצרי בחדר האח והמשיכה לפרט את הסעיפים: "תכנס בכל הכוח בדמות המרכזית, גם אם אתה פוגע בה אל תתייחס, אנשים שוכחים מהר וזוכרים רק את הצחוק. תתפוס אותה בכל מילה ומבט כדי לרקוד עליה שעות, תזלזל בה, תקטין אותה, תבזה אתה ואל תשחרר. תלחץ על הנקודה כי בטוח מתוך כל הזמן שיוצא לך מהפה משהו נתפס במצלמות כולל להכניס שמות של דיירים אחרים בפה שלך כדי לבסס את עצמך".

רוטר התכוונה כמובן לריב המתמשך (והמעייף, יש לציין) שבין קוצרי לבין סתיו קצין, ודי ברור במי מהשניים היא בחרה לתמוך. היא המשיכה ותקפה את המאפר על התנהלותו בבית האח: "תלך לאח ותדבר על כמה אתה אמיץ, תקבל זמן מסך ענקי. תקטין אותה ותדבר על עצמך כמה שיותר וכמובן שאתה הכי מיוחד וכל הבית אפס. תשווה את עצמך ל-80% ממדינת ישראל כדי לייצר הזדהות ותצדיק את ההתנהגות המחרידה שלך כישראלי קלאסי".

ניכר שהמודחת צברה לא מעט מטענים על קוצרי, וגם ממש לא השתכנה מסיפור החיים שלו: "זה השלב שבו אתה צריך להזכיר את הסיפור חיים העצוב שלך שיגרום לכולנו לבכות, כמה היית לבד ומסכן וכמה אין לך אף אחד. ובסוף כמובן השלב של כמה אתה מיוחד ומלאך", עקצה את הדייר, שלא יכול לענות לה כמובן, בציניות קשוחה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ריקי רוטר נגד ליאל קוצרי/צילום מסך / אינסטגרם

לאחר הטקסט הנוקב והעצבני במיוחד, רוטר העלתה קטע נוסף מתוך התכנית שוערר את זעמה, בו רואים את קוצרי מגחך בציניות על ההדחה שלה מהבית: "שבועיים וחצי עברו ואני עדיין בפה שלו. לא תגידו סתם מדבר! צוחק, מזלזל, מבזה ומשפיל. כמה סתיו גיבורה שהיא מתמודדת מולו".

"אין לכם מושג מה זה לחוות מהאדם הזה חיצים רעילים. הייתי רק שבועיים וזכיתי לייצר שיח עמוק. הוא כבר חודש שם ולא מפסיק לייצר לעצמו נזקים ולשלשל רעל וזוהמה. פשוט מחריד". חתמה רוטר את דבריה והוסיפה עוד סטורי אחד אחרון בו הכריזה שהיא רוצה לנסות ולשחרר מהזוהמה הזו. אבל אתם יודעים, אם נכנסתם לקרב בוץ, אל תתפלאו אם גם אתם מתלכלכים בדרך.

וואלה! סלבס אף פעם לא אוהבת לשמור דברים בבטן, זה עלול לגרום לאולקוס.

בצד של מי אתם?

ליאל קוצרי
ריקי רוטר
5159 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully