וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש שני צדדים לכל מטבע": יובל לוי חושפת מה באמת קרה עם עדן

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 10:24

משתתפת האח הגדול יובל לוי עובדת לא מעט בימים האחרונים על לענות לשאלות של העוקבים הסקרנים, שבין היתר תהו מה באמת קרה עם עדן ואף האשימו אותה בהתנהגות מזלזלת. ומה היה לה להגיד? וואלה! סלבס אהבה נכזבת

הסטורי של יובל לוי האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
חרם?!/צילום מסך, אינסטגרם

יובל לוי הייתה מהדיירות המסקרנות בבית האח הגדול, שהצליחה במהרה לכבוש את לבבות הצופים אבל עם זאת לגרום להם לא פעם לתהות על קנקנה. הכניסה השנייה לבית במסגרתה נכנסה הדיירת עדן שבירו, שהצהירה כי היא הגיעה במטרה להכיר את לוי, בלבלה את הצופים אפילו יותר כשהיא הוציאה מיובל צדדים שונים שלא תמיד היו נעימים לצפייה, כך לטענת חלק מהצופים.

מאז שלוי הודחה היא עונה ללא מעט שאלות בעמוד האינסטגרם שלה, חושפת מה באמת קרה לה שם בבית האח הגדול ולא מהססת להגיב לביקורות. אחת השאלות היותר מסקרנות הייתה לגבי יחסיה עם עדן, כשאחד מהעוקבים אף הרחיק לכת והאשים את יובל בחרם: "איך את מצדיקה התנהגות כה מזלזלת כלפי בחורה (עדן) בלי שום הצדקה ונימוק? היו שאמרו שזה גבל בחרם".

יוצאת האח לא עברה על הטענה בשתיקה וכינסה את כולנו לשיעור על הגדרתה של המילה חרם: "חרם זה לקרוא לסביבה להתעלם מפרט מסוים. מה שלא קרה". אחרי ההסבר המשיכה לוי וסיפרה את הצד שלה בסיפור: "לקחת יום יומיים לחשוב על דברים כדי לא לצאת בתגובות אימפולסיביות על הסביבה זה דבר נכון ובריא".

יובל לוי ועדן שבירו. רן יחזקאל,
"לא הספיק לה"/רן יחזקאל

המודחת לא פספסה הזדמנות לזרוק קצת שייד על הדיירים שנותרו: "הלוואי ויותר דיירים היו עושים את זה בבית. זה שמישהו רוצה יחס ועכשיו לא אומר שחייבים לתת לו אותו אם לא מרגישים מוכנים ולא רוצים סתם להתעצבן. מותר לקחת זמן, ולקחת זמן זה ממש לא חרם", הדגישה.

"מותר להתרחק אם מרגישים צורך כדי לבור נקיים לשיחה. וחבל שלא שידרו את כל הפעמים שיזמתי וניגשתי לדבר איתה, וצחקנו יחד ודיברנו שעות על שעות ובכינו אחת לשנייה. ואת כל השיחות שאמרתי לה כמה היא מדהימה אותי, וכמה אני לחוצה. ומה שראיתם זה רק מה שבחרו להראות לכם, שזה לא הספיק לה. וזה פגע בי גם. אז חאלס יש שני צדדים לכל מטבע".

וואלה! סלבס ידועה באימפולסיביות שלה. לא סתם יש כנגדה 10 צווי הרחקה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully