וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"די לחשוב שהקהל מטומטם": הרשת מגיבה לכניסה של עדן שבירו

17.7.2023 / 14:28

עדן שבירו, אחת משבעת הדיירים החדשים שנכנסו לבית האח הגדול בכניסה השנייה, סיפרה בתעודת הזהות שלה כי היא הגיעה לכבוש את ליבה של יובל לוי. מי שפחות התרשמו מהמהלך הרומנטי היו הצופים, שבטוחים שמדובר בהצגה. וואלה! סלבס תיבת נוח

אחרי אירוע הכניסה השנייה לבית האח הגדול בשבוע שעבר (שבת), הרשת לא נחה לרגע וכמובן שלכולם היה מה להגיד על הדיירים החדשים. אחת המתמודדות שנכנסה על תקן מפתיע הייתה עדן שבירו, שהגיעה לטענתה כדי להכיר את הדיירת יובל לוי ואולי אפילו לפתח איתה מערכת יחסים רומנטית.

המהלך הפתיע רבים מהצופים ובעיקר גרם להם לפקפק באמינותה של עדן: "מרגיש לי שזה כמו שמשה נכנס "בשביל שרין" בעונה הקודמת" כתבה גולשת אחת שלא שוכחת, והיא לא הייתה היחידה שחשדה: "לא לבלבל במוח, אי אפשר להתאהב דרך מסך" כתבה גולשת אחרת ואחר הוסיף: "סתם חיפשה סיבה להכנס". גולשת אחרת הגיבה ביותר תקיפות כשכתבה: "חמודה, אבל באה בשביל יובל? פחות. זה בסדר ללכת לתוכנית ריאלטי כדי לקדם את עצמך, אבל די לחשוב שהקהל מטומטם".

על התגובות והביקורות על כניסתה של עדן במיוחד בשביל יובל בחרה להגיב חברתה של שבירו, שנעמדה לצדה: "זה לא סותר להיכנס לאח הגדול בשביל להכיר את יובל ומן הסתם גם לחוויה שלה", כתבה החברה והוסיפה: "הרצון להיכנס בכניסה השנייה השנייה היה באמת להכי את יובל אבל ברור שהיא גם רוצה להיכנס לחוויה עצמה".

תגובות על כניסתה של עדן שבירו. פייסבוק. סש"א, צילום מסך
באה לעזרת חברה/צילום מסך, פייסבוק. סש"א

בין כל הביקורות היו גם כמה צופים שדווקא תמכו במהלך: "איזה חמודה. הלוואי שהיא תרגיש כלפיה גם משהו, מגיע ליובל, עברה המון בבית הזה" כתבה גולשת שקיבלה גם חיזוק מגולשת נוספת: "אני ממש אשמח בשביל יובל אם היא תמצא אהבה".

ביקורות נוספות ורבות שהוטחו היו דווקא כלפיי מהלך העונה של האח הגדול, ועל שינוי המסלול שעובר הפורמט: "זהו ממש תיבת נוח של הסטראוטיפים העונה הזאת" כתב גולש שבקיא במקורות, וגולש נוסף העיר: "ממתי באח הגדול מכניסים אנשים כדי להכיר דיירים מסויימים מתוך אהבה עליהם? מה זה תוכנית הכרויות?".

וואלה! סלבס הייתה רוצה ללכת לתוכנית היכרויות אבל יש לה תור למשרד הפנים עוד חודשיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מאמינים לעדן שנכנסה בשביל יובל?

כן! האהבה תנצח!
ממש לא, מדובר בהצגה!
2182 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully