וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפורניים שלופות: הריב של סתיו וליאל קורע את הרשת

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 10:20

היחסים המתוחים בבית האח הגדול בין ליאל קוצרי וסתיו קצין הגיעו לנקודת רתיחה, עם ריב קולני וסוער במיוחד שעורר לא מעט תגובות גם ברשתות החברתיות. אז מי צודק בקרב הבובות הגדול? וואלה! סלבס זירת האבקות

עוד בתעודת הזהות שלו הכריז ליאל קוצרי שהוא מגיע על תקן ה"בראץ", והולך לתת קונטרה חזקה לדמות הבולטת ביותר של העונה הזו, סתיו קצין, שמכנה את עצמה "ברבי". בימים האחרונים היחסים בין השניים החלו להתחמם, עד שהגיעו לפיצוץ ששודר אתמול (א') בפרק.

המריבה הגדולה בין השניים החלה ביום שישי בלילה לאחר שעת כיבוי האורות, כשסתיו ספק ביקשה ספק דרשה מהדיירים להיות בשקט, ומי שענה לה היה כמובן ליאל, שנראה שרק חיכה להזדמנות להתווכח איתה באותה הדרך שבה היא התווכחה עם הדיירים האחרים עד כה העונה. במהרה הטונים החלו לעלות, וכך גם העלבונות משני הצדדים, כשריקי המסכנה נקלעה לסיטואציה וחטפה גם היא מטח של אש מכיוונו של ליאל.

הסיטואציה הקשוחה חילקה את עם ישראל לשני מחנות, ולא שזה כזה קשה בימים אלו. מהצד האחד, היו את אלו שתמכו בליאל, וראו בו כמי שסוף סוף הולך להשיב לסתיו כגמולה על ההטרלות שהיא ביצעה מאז שנכנסה לבית האח: "יופי שיאמללו אותה כמו שהיא מאמללת אותם. יחס גורר יחס, כמו שצריך. שמישהו יעמיד אותה במקום ולא להכניס את דיאן ציר הרשע להרים לה" כתבה גולשת אחת.

גולשת נוספת חיזקה: "הוא איפר אותי בחתונה ועשה את אותם צחוקים ואותה אווירה כי הוא כזה עם שמחת חיים והוא דמות ,והוא לא פראייר לא נותן לה לשחק את המשחק שלה הוא התרופה שלה והוא יוציא את הפרצוף האמיתי שלה. עוד קצת תבינו מי הוא וכמה הוא כולו לב".

אבל מהצד השני יש את תומכיה של סתיו, שרואים במעשים שלו לא לגיטימיים: "הוא ממש מוגזם בעיני.
רואים שהוא לא אוהב את סתיו ישר עוקץ אותה וזורק לה הערות. נראה שהוא ממש מחפש לריב איתה. תשחרר מהבחורה עוד לא עשתה לך כלום. היה עדיף שישאר בבית ויתן את השירות לכלות שהבריז להן דקה לפני החתונה." כתבה גולשת כועסת אחת ואחרת הוסיפה: "אני עוקבת אחרי ליאל לא מעט זמן, היום אני עדה שבשביל לקבל טפיחה לאגו ולהרגיש מקובל ומצחיק הוא ידרוס אחרים".

לא מעט מהעוקבים לא שכחו לציין גם את העובדה כי כשליאל נכנס לבית האח, הוא הותיר אחריו לא מעט כלות שתיאמו איתו ליום חתונתן, ודאגו לציין זאת גם בתגובות: " איך אהבתי את ליאל עד עכשיו!! ירד לי ממנו מהרגע שהוא נכנס והשאיר כלות ככה בלי איפור שיער חודש לפני החתונה וגם עכשיו מתנהג כאילו הבית שלו החי בסרט הזה".

וואלה! סלבס עושה גלים רק כשהיא מנסה להיכנס לאמבטיה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

באיזה צד אתם?

ליאל קוצרי
סתיו קצין
2618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully