וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המודח מבית האח תוקף: "רבים למען המצלמות, חוסר אותנטיות"

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 13:31

בית האח הגדול ידוע כמקום שבו קורים לא מעט ריבים וסערות, ולא פעם הצופים מפקפקים האם ההתנהגות של המתמודדים אותנטית או שמדובר במשחק בלבד. אחד המודחים יצא מהבית עם בטן מלאה, והחליט לספר בדיוק מה הוא חושב על הדיירים האחרים. וואלה! סלבס פיצוץ

יאיר כמכאג'י. אינסטגרם, צילום מסך
שמר לא מעט בבטן/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של יאיר כמכאג'י האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
כמה אותנטי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של יאיר כמכאג'י האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
נחכה לחתונה/צילום מסך, אינסטגרם

אמנם לא שמענו הרבה מיאיר כמכאג'י, במהלך שהותו הקצרה בבית האח הגדול. אך למרות שלא יצר יותר מידי קווי עלילה מעניינים, חוץ ממשולש האהבה הדמיוני עם יובל לוי ועדן שבירו, 22 ימים בתוך הבית בהחלט הספיקו כדי שיהיה לו הרבה מאוד מה להגיד על שאר הדיירים.

כמכאג'י ענה לשאלות העוקבים בעמוד האינסטגרם שלו, ולא חסך במילים. כשנשאל מה הוא חושב על הקשר בין המודחים אורי וניקול, ענה ושלח רמז עבה על מה הוא חושב על שאר הזוגות בבית, אברהם וספיר ושי ושניר: "הזוגיות היחידה האותנטית בבית. עם ניקול לא יצא לי הרבה זמן בבית אבל היא חמודה וכיפית ממש".

המודח ממשיך להשתמש באותנטיות כמילת מפתח כשנשאל אם היה משנה משהו בדרך שעשה במהלך הזמן הקצר שבילה בבית האח: "לא, הריבים חסרי התועלת שלהם למען מצלמות והחוסר אותנטיות והמשחק המרובה שם כל כך שעמם אותי, שפשוט הייתי מתאמן, צוחק, אוכל ובעיקר מחפש אנשי שיחה שם. והיו שם אנשים כאלה אבל לא הראו אותם מספיק", ענה ועל הדרך סיפק הסבר לסיבה שבגללה ראינו אותו בעיקר עושה תרגילי כושר וגורם לנו לקחת שיחות רציניות שמתקיימות מאחוריו, פחות ברצינות.

הסטורי של יאיר כמכאג'י האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
צניעות וענווה/צילום מסך, אינסטגרם

מאמן הכושר המשיך לענות על השאלות לגבי הדרך שלו בבית האח, ויוצר כבר רצף שגורם לתהות האם למילה אותנטיות קיימות מילים נרדפות: "באתי אותנטי, אמיתי, כנה. הכנסתי טוב לב, הומור, שיחות על ראיית עולם, אקטואליה, אידיאולוגיה, ציונות, דת, קלילות, בישול, קצת רומנים".

אחרי הפירוט שהראה לנו שצניעות הוא דווקא לא הכניס, המשיך המודח בביקורת קצת יותר ממרומזת על שיקולי העריכה: "למרות ההזדמנות להתפרסם כמה שיותר בבית הזה הבנתי אחרי יומיים שם שכנראה משודר לבחוץ ריבים על מלפפון, גם בשביל מיליון אני לא מוכן לשנות את עצמי".

וואלה! סלבס זכתה באליפות הארצית בלהעביר ביקורת מרושם ראשוני בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully