וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו עונה פשוט גרועה": גל קספרס נגד האח הגדול

4.7.2023 / 16:35

השהייה והיציאה של גל קספרס מבית האח הגדול הייתה מלווה בהמון דרמה, בתוך הבית ומחוצה לו. בפוסט שפרסמה היא פותחת על העריכה וטוענת: "העונה הזו לא נותנת הזדמנות שווה לכל דייר". וואלה! סלבס פרימייר

הפוסט של גל קספרס. אינסטגרם, צילום מסך
חלק 1/צילום מסך, אינסטגרם
הפוסט של גל קספרס. אינסטגרם, צילום מסך
חלק 2/צילום מסך, אינסטגרם

למרות שעברו כבר לא מעט עונות של "האח הגדול", נראה שעדיין נכנסים לבית מתמודדים ששוכחים שחייהם והמוניטין שלהם נתונים בידי העריכה, שלא תמיד נוטה לעשות איתם חסד, ורק לאחר יציאתם מבית האח הם מתחילים להגיע בתלונות להפקה.

היום (ג') גל קספרס, המודחת הרביעית מהבית המדובר במדינה, כתבה פוסט שלא משאיר מקום לספק על תחושותייה סביב החוויה: "זה לא שאני יוצאת נגד ההפקה, הם בסך הכל עושים את העבודה שלהם. אני מביעה דעה אישית על חוויה אישית שאני חוויתי. ודעתי היא שהעונה הזאת היא פשוט גרועה".

יוצאת הריאליטי המשיכה: "העונה הזאת לא נותנת הזדמנות שווה לכל אחד מדיירי הבית להיות מי שהוא ובטח שלא נותנת הזדמנות שווה לכם הצופים להחליט את מי אתם אוהבים", ולא שכחה לחתום עם עקיצה לכיוון מאוד ברור: " תנסו לשים את עצמכם בסיטואציה ולהבין שלא הכל וורוד בבית האח הגדול. לא הכל זה מה שמספרים לכם"

כזכור היציאה של קספרס מבית האח הגדול הייתה מלווה בסערה גדולה שאף הביאה אותה לכדי דמעות בשידור וזאת סביב האיומים שהיו מקבלים הילדים שלה בזמן שבו שהתה בבית האח. אמש (ב') קרתה גם הפרישה הראשונה לעונה, כשהמתמודד גיא איתן החליט לצאת מהבית.

וואלה! סלבס לא מפחדת מעריכה מגמתית, יותר מפחיד אותה לפגוש את המשפחה המורחבת בערבי חג ואירועים מיוחדים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully