וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 120 כ- 20: ג'ניפר לופז מברכת את בן אפלק

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 15:16

מערכת היחסים של ג'ניפר לופז ובן אפלק ידעה הרבה עליות ומורדות לאורך השנים, ולפעמים אין מילים לתאר אותם. מזל שג'יי לו מצאה את האיחול הכי מדויק לכבוד יום הולדתו של אפלק. וואלה! סלבס זוג מנצח

רק לפני כמה חודשים הרשת סערה בעקבות הריב הציבורי של בני הזוג השחקן ההוליוודי בן אפלק והזמרת ג'ניפר לופז. תגובות כמו: "אני מבטיח שאתם לא אומללים כמו בן אפלק בטקס פרסי הגראמי", ועוד בסגנון עלו בהמוניהן ברחבי הרשתות. למרות הסערות, הזוג המאוהב ממשיך להוכיח לכולם שהם טעו.

בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה לכבוד יום הולדתו ה- 51 של אפלק, השחקן והזמרת נהנים מהשיר "(What A) Wonderful World" של סאם קוקס בנסיעה משותפת ברכב. כשהשיער של לופז מתעופף לו בצורה מאוד אנושית ואפילו נכנס לה לפה בזמן שהיא שרה את המילים.

במקום לכתוב ברכה ארוכה, דביקה ומייגעת היא הסתפקה רק בכמה מילים שאומרות המון: "בן היקר... יום הולדת שמח. אני אוהבת אותך!". הקיץ האחרון בכלל היה מלא בחגיגות לשניים. רק בחודש שעבר הם חגגו יום נישואים במסעדה בסנטה ברברה, ונתפסו בעדשת המצלמה כשהם מחובקים ומאושרים.

ג'ניפר לופז ובן אפלק, 1 ביוני 2023. GettyImages
קוברים לכולם/GettyImages

סיפור האהבה של השנים מתפרס על גבי שנים רבות בהן בילו ביחד ואז בנפרד, ואז שוב ביחד. הם התחתנו בטקס ספונטני ומצומצם בלאס ווגאס, בירת הנישואים החפוזים. וחודש לאחר מכן דאגו גם להרים מסיבה חגיגית ומפוארת עם כל המשפחה והחברים.

בעבר סיפר אפלק שמה שהציל את מערכת היחסים של השניים היה טיפול זוגי, ואף המליץ לחברו הטוב, השחקן מאט דיימון, ללכת גם כן, ובכך סייע להציל את הנישואים שהיו נראים בדרך לאבדון עד אז. גם הזמרת המליצה לשניים על כך, אבל היא רצתה שדיימון פשוט יוריד את גישת ה: "גבר גבר" שנדבקת גם בבעלה.

השנה התחתנו בטקס חתונה ספונטני ואינטימי, איך לא, בלאס ווגאס. חודש לאחר מכן ערכו מסיבה חגיגית ומפוארת עם כל המשפחה והחברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully