וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגל הצלה: בן אפלק שיקם את הנישואים של מאט דיימון

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 12:10

השחקן מאט דיימון היה קרוב לגירושים יותר מתמיד, מזל שהשחקן, בן אפלק עם אישתו, הזמרת ג'ניפר לופז נחלצו לעזרת חבר והיו שם כדי להציל את הכל. וואלה! סלבס איפה זה פוגש אותך?

השחקנים בן אפלק ומאט דיימון ידועים בתור חברים טובים מאוד. כעת מתברר שמלבד לשחק יחד בסרטים ולבלות ביחד, לאפלק היה גם חלק חשוב ביותר בהצלת הזוגיות של דיימון ואשתו מזה 18 שנים, לוסיאנה בוזאן בארוסו.

על פי הדיווח באתר National Enquirer, כשאפלק שמע שדיימון ובארוסו נמצאים במשבר ביחסים, הוא שלח את שניהם לטיפול זוגי: "בשביל מאט לא רק שזה הציל את הנישואים שלו עם לוסיאנה, זה גם הפשיר את הקרח שהיה ביניהם". סיפר מקורב לארבעה.

גם לאשתו של אפלק, הלוא היא ג'ניפר לופז, היה חלק בדבר. "ג'ניפר גם רצתה שמאט ילך לטיפול אבל מסיבות קצת אנוכיות", פתח המקור המקורב למגזין National Enquirer: " היא קיוותה שמאט ישנה את גישת "הגבר גבר" שלו שגם נדבקת לבעלה, ויתרכז יותר באשתו. בן פשוט רצה לחזור לבלות עם החבר הכי טוב שלו כמו שצריך שוב", והוסיף: "לג'ניפר יש רצון לנהל את כל הפרטים בחייו של בן ברמה קיצונית. עכשיו בן כל כך מובס שהוא כבר לא יכול לדבר בשביל עצמו".

שני השחקנים חברים כבר שנים רבות, מאז שהיו נערים צעירים. הם כיכבו יחד בסרטים כמו Good Will Hunting, Field, ו- Air. על פי הדיווחים אפלק הציע לדיימון ללכת לטיפול זוגי בטענה שזה "הדבר היחיד" שמחזיק את הנישואים שלו עם הזמרת: "הוא הראשון להודות שהדבר היחיד שמחזיק את החיים המשותפים שלו ושל ג'ניפר זה טיפול זוגי". זה הרי לא סוד שהשניים היו ברכבת הרים לא פשוטה שארכה שנים ארוכות.

דיימון התחתן עם אישתו, בארוסו אי שם בשנת 2005, ולשניים יש ארבע בנות. אלקסיה בת ה- 24, איזבלה בת ה- 16, ג'יה זאוואלה בת ה- 14, וסטלה הקטנה, בת ה- 12. מזל שהמשבר נפתר כי מזונות לארבע בנות זה יקר לא משנה כמה אתה עשיר.

וואלה! סלבס מטפלת בעצמה בעזרת אכילה רגשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully