וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאנו ביכורים: הסלבס שפרצו לחיינו השנה

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 9:38

הביצה המקומית מלאה בלא מעט סלבס שהצטרפו אליה רק השנה, מיוצאי ריאליטי ועד מי שהחליטו להעניק לנו הצצה לחייהם רק עכשיו. וואלה! סלבס מתנה לכהנים

הישרדות. אור גפן,
זוכרים אותם במעומעם/אור גפן

אחת ממצוות החג היא הבאת ביכורים, אלא שוואלה! סלבס תוותר על סלסילת פירות ותחליף את הנקטרינה בדיאן שוורץ. הביצה המקומית התמלאה בשנה האחרונה בכוכבים חדשים, הביכורים שלנו, ולא מדובר בעניין של מה בכך. יוצאי ריאליטי יש בשפע, אבל מעטים מצליחים להישאר בתודעה אחרי שהתכנית יורדת מהמסך (זוכרים את נבו שמיר? בדיוק). אז מי איתנו שמונה חודשים שמרגישים כמו נצח ומי פה נצח, אבל רק עכשיו נתנה לנו הצצה פנימה?

חרטטנית! דיאן שוורץ

דיאן שוורץ. ניר פקין
דיאן שוורץ/ניר פקין

דיאן שוורץ התחילה את הקריירה שלה בתור דוגמנית, אבל הפריצה האמיתית הגיעה אחרי שהשתתפה בעונה האחרונה של האח הגדול. מה לא היה לנו כאן: רומן שהתחיל בבית ושרד זמן קצר בעולם האמיתי, אישה שהתנהגה בצורה נבזית לשאר המתמודדים והועלתה על המוקד, ראיונות, התנצלות פומבית ופתיחת דף חדש.

לאחר שעזבה את הבית, שוורץ ירדה למחתרת ולא הסתובבה בחוץ. בחלוף מספר חודשים, המהפך הושלם. היא פאנליסטית בתכניות טלוויזיה, מוזמנת למסיבות והשקות ובעיקר מנסה לעשות תיקון אמיתי לנזק שיצרה בבית הכי מצולם במדינה. הנה, תראו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אמאל'ה ואבאל'ה: מורן בן אסולין

מורן בן אסולין. אינסטגרם, צילום מסך
מורן בן אסולין/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש ספטמבר האחרון המדינה כולה רעשה וגעשה סביב סרטון קצר בו כלה מיוחדת הפריעה לעומר אדם בחתונה שלה עצמה. התגובות ברשת קטלו אותה על ההתנהגות, הלבוש, התעוזה ובכלל - למה לא לשנוא נשים אם אפשר?

אחרי כמה שעות זהותה של הכלה הסוררת נחשפה: מורן בן אסולין. בשלל ראיונות שהעניקה, כולל אחד בלתי נשכח אצל אופירה וברקו, גילינו אישה אינטיליגנטית, רהוטה וכזו שלא דופקת חשבון לאף אחד.

למרבה הצער, אתמול (ד') התבשרנו שמורן ובעלה החליטו להתגרש אחרי פחות משנה של נישואים. אבל היי, אנחנו בטוחות שגם החתונה הבאה שלה תהפוך לויראלית.

האיש שלה: אביב כהן

בר זומר. ניר פקין
בר זומר/ניר פקין

בר זומר נמצאת באור הזרקורים כבר כמה שנים טובות. היא דוגמנית, יוצאת ריאליטי ואשת עסקים מצליחה ואהובה מאוד. בשנת 2019 זומר התחתנה עם אביב כהן, שהיה אנונימי יחסית. בשנה האחרונה וואלה! סלבס למדה להכיר ולהעריך את כהן, אחד הגברים הכי מתוקים בביצה.

הוא משתף פעולה עם הסטוריז של בר, לא מפסיק לכתוב לה כמה היא יפה ומתנהג כמו בן זוג מושלם ואיש חביב להפליא. הוא זורם עם השגעונות שלה, מסתדר עם החברים המפורסמים שלה, מצחיק ומודע לעצמו ובקיצור, אנחנו מחכות לרגע בו הוא יהפוך לאושיה.

פתחה את הדלת: יעל שלביה

יעל שלביה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
יעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

יעל שלביה היא אחת הדוגמניות העסוקות ביותר בשנים האחרונות. היא נמצאת באור הזרקורים עוד מהימים בהם למדה באולפנה, כך שטכנית היא לא מתאימה למארז הביכורים שלנו.

אלא שהשנה, אחרי שהשתתפה במחוברים, גילינו אותה מחדש. מעבר לעובדה שמדובר באחת הנשים הכי יפות בעולם, שלביה נחשפה באופן כמעט מוחלט ונתנה לנו הצצה לצדדים הפחות זוהרים של חייה: העבודה הקשה, היחסים המורכבים עם המשפחה, הבדידות, הרגעים בהם היא חסרת ביטחון והזוגיות המתוקה עם עומר אדם. מעבר לעובדה שהיא הורסת את הבריאות היא בעיקר אנושית ורגישה מאוד, ואלה תכונות סופר סקסיות.

המלכה של האי: גל רובין

גל רובין הישרדות. אינסטגרם, צילום מסך
גל רובין הישרדות/צילום מסך, אינסטגרם

גל רובין השתתפה בעונה האחרונה של הישרדות והייתה אחת המתמודדות הדומיננטיות והחכמות ביותר, תכונות שזיכו אותה בכרטיס לגמר. רובין לא זכתה מסיבה אחת פשוטה: הקהל הישראלי, בהם המתמודדים האחרים, לא יודעים להעריך אסטרטגיה טובה והשיקולים שלהם מבוססים על המונח האמורפי "אהבת חינם". לו רובין הייתה מתמודדת בפורמט האמריקאי, היא הייתה קוטפת את הפרס בהליכה.

אחרי התכנית היא קטפה שלל קמפיינים, התראיינה ונראה שהיא עלתה על הגל (ראיתם מה עשינו שם?). בשבועות האחרונים חשבון האינסטגרם שלה כולל הרבה תוכן על הרהורים, מחשבות וקשיים שהיא חווה, בין היתר כי היא אימא לשישה ילדים בגיל 32. אז נכון, היא קצת ירדה מהרדאר ומתכנסת בתוך עצמה, אבל עם סיפור חיים מטורף ואמביציה אינסופית, ברור לנו שהיא תחזור בענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully