וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפכה את העולם בשבילי": המעשה המדהים של דיאן שוורץ

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 11:44

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי נחשפה לסיפור של אדר כהן, צעירה שאיבדה את ידה בתאונה מחרידה במקסיקו. שוורץ לא נשארה אדישה לסיפור, ועשתה מחווה מטורפת לאדר. וואלה! סלבס דמעות

מאז שדיאן שוורץ יצאה מבית "האח הגדול", שמה נקשר בעיקר בשערוריות וסיקורים לא מאוד חיוביים. אבל מה אתם יודעים, מתחת להתנהגות הפרובלמטית בבית האח מסתתר לב גדול.

שוורץ נחשפה בטיקטוק לסיפור של אדר כהן, מעצבת צעירה בת 24 שאיבדה את ידה לאחר שהייתה מעורבת בתאונה מחרידה במקסיקו. כהן, שנלחמה על חייה, הוטסה לישראל ושוחררה לאחרונה מבית החולים. שוורץ שלחה לה הודעה, והשתיים החלו לשוחח.

"הסיפור שלה ריסק לי את הלב וישר כתבתי לה הודעה. קבענו להיפגש, וכמובן כשהיא תחזור לשגרה אני הראשונה שהיא תעשה לה שמלה", כתבה שוורץ בסטורי. "לא רציתי לשתף מול כולם, אבל אדר ביקשה שאעלה את המודעות למה שקרה לה".

דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

קראו עוד:
דיאן שוורץ: "מוצפת בדמעות, אמרו לי 'ברוך דיאן האמת'"
בין תחתון לראיון: היממה העמוסה של דיאן שוורץ

שוורץ לא סיפרה על המפגש שלה עם כהן, שעשתה את זה בעצמה וחשפה נתינה ללא גבולות. "למרות שהיא לא הסכימה לי לשתף את זה, בא לי שכל העולם ידעו! דיאן שמעה על המקרה ומיד פנתה אלי, שאלה לשלומי, הרעיפה עלי מלא אהבה ודאגה.

בשיחה שלנו שיתפתי אותה שממש קשה לי עם איך שאני נראית,כולי מוזנת: השיער, הגבות, הציפורניים. דיאן בלי לחשוב פעמיים ארגנה לי צוות שיגיע אלי יחד איתה, ועשו לי שיער, ציפורניים וגבות. התחושה הזו של אישה שנמצאת במקום הכי קשה שלה, אישה שאיבדה את היד שלה ומרגישה הכי רע עם עצמה ועם המראה שלה, ופתאום בא צוות ועושה לי טיפולי יופי בכדי שרגיש הכי יפה עם עצמי".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
וככה זה נראה/צילום מסך, אינסטגרם

"אבל עזבו את זה, כי זה החלק הקטן. החלק הענק זו התחושה שדיאן המלכה הזו הפכה את העולם בשבילי, נשים שבאו מהזמן שלהן נטו לעשות מצווה ולגרום לי להרגיש טוב. אחת הטראומות הכי גדולות שלי מהמקרה זה שהרגשתי חסרת אונים, מדממת כמעט למוות ובני אנוש לא היו שם בשבילי. אחת התרופות לטראומה זה האנשים, המלאכים הטובים כמו דיאן פה בארץ, שהופכים עולמות בכדי לעשות לי טוב ולהרגיש עטופה בכל כך הרבה אהבה!".

וואלה! סלבס לגמרי דוגלת במתן בסתר. כלומר, יש לה חבר בשם מתן אבל הם בסתר כי הוא נשוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully