וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "הישרדות": "קשה לי מאוד, לא מקבלת מזונות"

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 10:26

גל רובין, שכיכבה בעונה האחרונה של הריאליטי המדובר והגיעה לרביעיית הגמר, כתבה פוסט חושפני וחשפה את הקשיים הכלכליים עמם היא מתמודדת. וואלה! סלבס פנתרה

גל רובין, שכיכבה בעונה האחרונה של "הישרדות" והגיעה לרביעיית הגמר היא אחת הנשים הכי חזקות ואופטימיות שראינו על המסך הקטן. היא אם לשישה ילדים, מפרנסת יחידה ומקפידה לפזר מסרים חיוביים אבל כמו לכולם, גם לה יש רגעי שבר. אמש (ג') היא שיתפה רגע כזה באינסטגרם.

"מה שרואים משם לא רואים מכאן וקשה לי. קשה לגדל שישה ילדים לבד, קשה לכלכל בית לבד, קשה לשמור על חיוך ואופטימיות כשאת מנהלת שש שנים מלחמות בבית משפט. כשאת לא מקבלת מזונות
ועזרה לצורכי הילדים, על אף שאני חיה במדינת חוק. קשה לחנך, להכיל, לדאוג לכל מחסורם של האנשים הקטנים שהבאתי לעולם.

הייתי בטוחה שהעולם יחייך אליהם, שפשוט אפשר יהיה להנות מהימים שעוברים. אבל ההפך, אני מוצאת את עצמי משמשת להם מגן מהקשיים והרוע שייש בחוץ. המרדף הוא בלתי פוסק, השעון לא מפסיק לזוז ואני אמא אחת שרק מנסה להשאיר את האף מחוץ למים. חולמת על שלווה ונחת, להגשים להם חלומות גם אם הם קטנים.

אני גל ואני אמא לשישה ילדים. חד הורית גאה. הכתפיים שלי לא מספיק רחבות ואני חווה מפולות.
לא הכל ורוד. רציתי לשתף. את המפולת הרגשית של אתמול, שגם מי שעובר תקופה נפשית או כל משבר שיזכור שכולם עוברים, גם אלה שמחייכים למצלמה כל היום בסטורי. אפשר ליפול וזוכרים לקום, להמשיך הלאה".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully