וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין קודש לחול: מתמודדת "הישרדות" מדגמנת הלבשה תחתונה

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 13:53

גל רובין, שמככבת בימים אלה על המסך הקטן בתור מתמודדת בולטת בריאליטי המדובר, קטפה קמפיין נחשק ודיברה עם וואלה! סלבס על התגובות, הילדים ודורין דותן

גל רובין/אור גפן

בימים האחרונים מתרחשת סערה מאחורי הקלעים של "הישרדות". המתמודדים זומנו לשיחת נזיפה ולבדיקות פוליגרף, ונראה שהאקשן האמיתי לא נמצא על המסך, אלא בקבוצת הווצאפ של המשתתפים.

מי שלא מתרגשת מהרוחות היא גל רובין, שניסתה את מזלה על האי בדרך למיליון שקלים ולמרות שעוד לא זכתה בהם, התחילה לקטוף את פירות התהילה ונבחרה לככב בקמפיין חדש לחברת הלבשה תחתונה.

"אני מרגישה שזו עוד פריצה, גם אישית וגם משהו שאני עושה למען כלל הנשים", סיפרה לוואלה! סלבס. "יש כאן מקום רק למפרגנים. אני אימא לשישה ילדים, הגוף לא בדיוק בנורמה של הלבשה תחתונה. בשבילי זה מרגש לכבוש את הפסגה הזו".

גל רובין. אור גפן,
כל כך יפה/אור גפן
גל רובין. אור גפן,
כמעט כמו על האי!/אור גפן

קראו עוד:
השנה הכי טובה: קטיה וליאור מחתונמי מצפים לילד!
כוכבי הישרדות נגד ההפקה: כשלתם באחוזי הרייטינג

רובין, שנמצאת בחודשים האחרונים בזוגיות עם תמיר, אותו הכירה דרך חברה משותפת, נבחרה לככב בקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה ETAM שהגיע לרשת המשביר. "אני רוצה שכולם יפרגנו, הכל בטוב", אמרה על סט הצילומים. אז מה היא חושבת שדורין דותן תגיד על הקמפיין, והאם היא חוששת מבדיקת הפוליגרף? צפו בראיון המלא בראש הכתבה!

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully