וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "הישרדות" נגד ההפקה: "כשלתם באחוזי הרייטינג"

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 14:39

המתמודדים בעונה הנוכחית של תכנית הריאליטי לא מרוצים ממה שהם רואים על המסך, וניסחו מכתב להפקה באמצעות עורך דין. בין היתר, באו בטענות נגד העריכה של התכנית והרייטינג הנמוך. וואלה! סלבס פרסום ראשון

הישרדות/מערכת וואלה!

העונה הנוכחית של "הישרדות" נמצאת בתחילת הדרך, ועד עכשיו שודרו שלושה פרקים בלבד ממנה. נראה שהאקשן האמיתי לא מתרחש על המסך, אלא בקבוצת הווצאפ של המתמודדים בתכנית שכוללת, מלבד ריבים ועזיבות דרמטיות, גם תחושת תסכול משותפת.

מצילומי מסך שהגיעו לידי וואלה! סלבס, ניכר שהשורדים החדשים לא מרוצים מאופן עריכת התכנית ואחוזי הרייטינג הנמוכים של הפרקים. הם התחילו להתייעץ עם עורכי דין, במטרה לשלוח מכתב משותף להפקת התכנית.

קראו עוד:
גל רובין: "עזבתי שישה ילדים ודאגתי שזה לא יהיה לחינם"
טרולי ואבן אש: מתמודדי הישרדות טסו לצילומי העונה החדשה

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
זוממים!/צילום מסך, רשת 13

"חברים, חבר שלי עורך דין והוא ניסח משהו אחרי שדיברתי איתו. הוא אמר לי גם על הרייטינג, שהפרקים לא ממריאים ודי משעממים", כתב אחד המתמודדים והוסיף את הנוסח.

"שלום רב, ראינו את הפרקים עד כה וכולנו חווינו את המשחק בצורה אחרת. כשהגענו לריאליטי, לא חשבנו או ידענו לאן הגענו או מה יעלה בגורלנו. מה שכן עשינו כולנו זה לפתוח את הלב, בפרט בימים הראשונים. הניסיון לעשות את התכנית "מעניינת" ואטרקטיבית היה ניסיון שכשל באחוזי הרייטינג, כי חוץ מריבים לא רואים כלום.

ניכר כי הייתה התרכזות בלא לצאת כמו העונות הקודמות, אבל בעריכה שכחו דבר אחד שהיה מאוד מרכזי: הרגש. הלילות שלנו, הקשיים, הקור, הבכי, הכאב. עם כל הכבוד למשחק אסטרטגי, מדינת ישראל אוהבת לראות קשיים, סיפורים, שיחות מרגשות. כולנו פה אחד הרגשנו שהשתיקו אותנו.

השמיטו לנו את המילים, הרגש, השיח והאהבות שנוצרו. היו שיחות מדהימות לקראת פרישות, לקראת הדחות, עזרה שבין אדם לחברו".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מאיה קיי. נוי עינב, צילום מסך
תחזיקו חזק/צילום מסך, נוי עינב

מתמודד אחר בתכנית הציע גם כן לנסח משהו: "כשיש בעיה, מחפשים פתרון. כקבוצת אינטרסים, יש לנו הכח להשפיע".

המתמודד הציע נוסח משלו שיועבר להפקה: "בחרנו לפנות אליכם, הפקה יקרה. עברו שלושה פרקים וגם שלושה לילות ראשונים וקשים, בהם היינו צריכים להתרגל להלם הראשוני של הטבע, למינימליזם וגם להתמודד עם קשיים רגשיים. אנו מרגישים שבינתיים הכל טכני, לא רואים אותנו לצד החיים ביומיום. כולנו מייחלים להצלחת התכנית, אך לדעתנו הגיע הזמן להראות יותר חברויות ושיחות מרגשות, ופחות את מלחמת הבריתות.

מקווים שתעשו שינוי מרענן לטובת ההצלחה של כולנו", כתב והוסיף שזה הנוסח הראשוני שהוא מציע, כשכל שורד מוזמן להוסיף את אשר על ליבו.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
רק בריתות, פחות רגשות/צילום מסך, רשת 13

המתמודדים הסכימו, אבל נשארו ספקניים. אחת כתבה "אני יכולה לנסח מכתב, אבל לדעתי זה לא יעזור". ואחרת הוסיפה "אני קולטת את החיבור בין הטסטות והמשפטים, זה משהו מטורף. מפספסים שיחות שלמות של רגש, חברויות, הדלקת אש ומדורות".

מתמודד שיתף בפידבקים שקיבל מצופים אחרים: "אני שומע דברים לא טובים, בעיקר בגלל העריכה. אמרו לי שיכלו לצלם אותנו בחוף בהרצליה וזה היה אותו הדבר. לא מראים מי מדליק אש, איך ישנים, מה התנאים".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "התכנית הישרדות נמצאת בשלבים הראשונים שלה. מזמינים את כולם לצפות בהתפתחות המרתקת של הדמויות הנפרשת על פני העונה".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully