וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה מגיבה לראשונה: "יודעת שאני פרובוקטיבית, לא מתנצלת"

11.9.2022 / 17:45

מורן בן אסולין, שהפכה לכוכבת רשת אחרי שוידאו מהופעה של עומר אדם בחתונתה עורר גלים ברשת, הגיבה לשיח שנוצר סביבה והבהירה שהיא ממש לא עומדת להשתנות. וואלה! סלבס יפה וגם שווה

מורן בן אסולין/אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון המדינה רעשה וגעשה סביב כלה אחת, שהטריפה את עומר אדם על הבמה בחתונה שלה. הנשואה הטרייה היא מורן בן אסולין, וחוץ מעשרות אלפי עוקבים שהתווספו לחשבון האינסטגרם שלה, היא התעוררה לבוקר בו היא אושיית רשת חדשה.

אסולין העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון שצילמה במרפסת דירתה בתל אביב, ועשתה הומאז' להופעה המטריפה בחתונה: "אמאל'ה, איזה אושיה אני, איזה כיף לי, איזה יפה אני".

מורן בן אסולין. אינסטגרם, צילום מסך
מורן בן אסולין/צילום מסך, אינסטגרם
מורן בן אסולין. אינסטגרם, צילום מסך
מורן בן אסולין/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך, עשתה ענתה מורן לשאלות של עוקבים בסטורי, ונשאלה על התגובה של בעלה לסיטואציה. "בעלי אוהב אותי איך שאני וזו הסיבה שהוא התאהב בי. אני יודעת שאני פרובוקטיבית וקיצונית, ואני לא מתנצלת על זה. זו מי שאני, לפני בעלי ואחרי בעלי. עם זאת, בעלי מאוד מאזן אותי ורוצה רק בטובתי ובאושר שלי. אני מאחלת לכל עם ישראל את האהבה, ההבנה והככלה שיש בינינו. תאהבו את עצמכם וכולם יאהבו אתכם".

אסולין נשאלה גם על עומר אדם, שנראה די נבוך על הבמה. "עומר ואני התחברנו מהשניה הראשונה. הייתה כימיה נהדרת, אז הרשיתי לעצמי להיות משוחררת ולהתבדח. נעשתה שיחה אחרי החתונה, והוא היה מבסוט של החיים והתאהב בנו ממש. אמר שזו אחת החתונות שהוא הכי נהנה בהן. אני רוצה להודות לו על כל הטוב והשמחה שהוא עשה ביום המאושר בחיינו".

וואלה! סלבס גם היא אישה לא קלה להכלה, ולא רק בחתונות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully