וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיאן שוורץ ועד סטטיק: הסלבס שצריכים להדליק משואה

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 18:35

יום העצמאות ה-75 נפתח באופן רשמי עם זיקוקים, הופעות וטקס הדלקת משואות שקיבל טוויסט עצוב השנה. וואלה! סלבס החליטה לערוך טקס אלטרנטיבי ועליז ולהעניק את הכבוד לכמה מהכוכבים האהובים ביותר בביצה. לתפארת מדינת ישראל!

מירי רגב במסיבת עיתונאים לקראת טקס הקלדת המשואות לחגיגות שנת ה-75 לעצמאות ישראל. ינון יתח, אתר רשמי
סליחה, אבל שלנו יותר פאן/אתר רשמי, ינון יתח

דווקא השנה בה מדינת ישראל מציינת 75 שנות קיום היא הקשה, המפחידה והמייאשת ביותר. על רקע ההפיכה המשפטית, הקריסה הכלכלית והמצב הבטחוני הרעוע, נראה שאין הרבה סיבות לשמוח. למרות הכל, וואלה! סלבס החליטה להרים טקס הדלקת משואות אלטרנטיבי ושמח.

אחרי הכל, הביצה המקומית מלאה באנשים טובים שמקדישים את חייהם כדי לשמח, להרים ולספק לנו שפע אסקפיזם נחוץ מאוד. ולתפארת מדינת ישראל!

אם לא היא אז מי: נועה קירל

נועה קירל, אולסטאר 2023. לירון מולדובן
נועה קירל, אולסטאר 2023/לירון מולדובן

נועה רק בת 22, אבל היא הכוכבת הכי גדולה בישראל בשנים האחרונות. היא לא מפסיקה לעבוד, להקליט, להפתיע ולהוכיח שמעבר לכשרון גדול, יש לה שפע חריצות ומוסר עבודה גבוה במיוחד. בין פיתוח קריירה בינלאומית להופעת ענק בפארק הירקון, היא הספיקה להפוך לנציגה של לאירוויזיון, לנהל מערכת יחסים עם תומר הכהן, להתחיל ללמוד ולהישאר אחת הנשים המתוקות והנעימות ביותר בביצה. ולתפארת מדינת ישראל!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מבירא עמיקתא: דיאן שוורץ

דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

דיאן שוורץ הייתה דוגמנית אנונימית יחסית עד שנכנסה לבית "האח הגדול", מקפצה טובה בדרך כלל אלא אם את יוצאת ממנו על תקן האישה השנואה ביותר במדינה. אחרי שחטפה ביקורות, איומים וקללות שוורץ החליטה לפתוח דף חדש וזה אשכרה הצליח לה. מאדם שנוא ורדוף היא הפכה למאמי הלאומית, הצליחה לשקם את הרושם המר שהותירה והפכה לאישיות רצויה באירועים, השקות וסטים שונים. ככה עושים את זה.

לא מוותר: יהודה לוי

יהודה לוי. אור גפן,
יהודה לוי/אור גפן

אחרי שיהודה לוי ושלומית מלכה התגרשו, וואלה! סלבס התחילה לדאוג. לא למלכה, שעברה לגור בניו יורק אלא ללוי, שאחרי שנים של זוגיות חזר לסטטוס רווק מבוקש, ולא מיהר לצאת ממנו. למרות שמועות על מערכות יחסים כאלה ואחרות, נראה שלוי הרחיק את עצמו מסצנת הדייטינג ושקע בעבודה. האם בריכת הגנים המדהימה הזו תישאר לבד לנצח? לא ולא, כי בשבועות האחרונים, אם להאמין לשמועות, לוי מנהל מערכת יחסים עם דנה פרידר. עדיין מבוקש, כבר לא ממש רווק וזו לגמרי סיבה למסיבה. ולמשואה.

הפרס הגדול: דנה פרידר

דנה פרידר. ניר פקין
דנה פרידר/ניר פקין

היא יוצאת עם יהודה לוי. אם את היית יוצאת איתו שמרית, את היית מדליקה משואה. אבל את לא והיא כן, אז די להיות צרת עין.

השורדת האחרונה: אלית מוסאיוף

אלית מוסאיוף. דנה לביא, אינסטגרם גילי אלגבי, צילום מסך
אלית מוסאיוף/צילום מסך, דנה לביא, אינסטגרם גילי אלגבי

משואה זו מוענקת לאלית מוסאיוף על כך שהצליחה לזכות בגמר "הישרדות" ולגרוף מיליון שקלים בלי לעשות כלום. היא הייתה מועמדת כמעט בכל הדחה, היא לא עשתה מהלכים משמעותיים ואפשר לספור על כף יד אחת את מספר המשימות בהן זכתה. איכשהו, בישראל זה מספיק כדי לקטוף את טייטל השורדת האחרונה, וגם זה סוג של הישג.

שחררו את הפטמה: לאה שנירר

לאה שנירר. אינסטגרם/ gidibc, צילום מסך
לאה שנירר/צילום מסך, אינסטגרם/ gidibc

המעושרת המאושרת הגיעה לרשימה הנחשקת שלנו בעקבות יום הולדתה, שחל מוקדם יותר החודש. שנירר חגגה 65 בחגיגה עם חברות ובני משפחה, ועלתה על אאוטפיט שלא מותיר יותר מדי מקום לדמיון: חוטיני, מדבקות לפטמות ושמלת רשת חשופה. הרשתות הזדעקו, הטוקבקים קטלו ואנחנו עפנו עליה. הלוואי וכולנו נחגוג את הגוף שלנו בכל גיל כמו ששנירר חגגה באותה הילולה. ואמרו אמן.

מלכת הטלוויזיה: רותם סלע

רותם סלע הכוכב הבא סיון חימי. אינסטגרם, צילום מסך
רותם סלע הכוכב הבא סיון חימי/צילום מסך, אינסטגרם

בואו נודה באמת: ביום בו רותם סלע תחליט לפרוש לגמלאות, הטלוויזיה הישראלית תקרוס לתוך עצמה. בלי תכניות ריאליטי, בלי הפקות מקור, רק שידורים חוזרים של "הסמויה" פלוס הבלחות של "מילון היופי" לשם הגיוון. היא מוכשרת, חרוצה, מצחיקה ברמות ובעיקר לא מתנצלת ועל זה מגיעים לה כל הפרסים כולם.

בלי בושות: מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר אסף זמיר. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר אסף זמיר/צילום מסך, אינסטגרם

מאיה ורטהיימר היא לא אישה שחוששת להביך את עצמה בפומבי, וזו אחת הסיבות לכך שהיא אישה אהובה עם חשבון אינסטגרם מטריף. כשבעלך הוא קונסול ישראל בניו יורק, כל בדיחה עשויה להפוך לתקרית דיפלומטית בקלות. משואה זו מוענקת למאיה, שהצליחה להעביר את הזמן לצד אסף זמיר בצורה ממלכתית, בלי להפוך את ישראל לחותמת שחורה גדולה.

ויפה שעה: דנה אינטרנשיונל

ריאיון עם דנה אינטרנשיונל/וואלה

יש מיליון סיבות להעניק לדנה אינטרנשיונל משואה. לא בבמה המצומצמת שלנו, אלא משואה אמיתית בהר הרצל. מדובר באישה פורצת דרך, שעשתה היסטוריה בישראל במובנים רבים. בעיני וואלה! סלבס, דנה צריכה להדליק משואה בעקבות הסדרה "דנה קמה", שהעניקה לנו הצצה נדירה לחייה של הכוכבת, ובעיקר למילייה המטריף שמקיף אותה: לימור, דרורית ושי כרם הנפלאים, שהופכים את החיים פה לנסבלים טיפה יותר.

כולו לב: מיקי בוגנים

מיקי בוגנים. אור גפן,
מיקי בוגנים/אור גפן

מיקי בוגנים שמר את חייו האישיים הרחק מאור הזרקורים לאורך שנים, ובדרך כלל הפציע באירועים על תקן הבחור המוכשר והמוחצן שמתחזק את הבלונד של הכוכבות הכי שוות בביצה. אחרי שהשתתף ב"מחוברים" והעניק לנו הצצה לנפש המורכבת, ליחסים עם אימא שלו ולחריצות האין סופית, וואלה! סלבס רוצה להעניק לו את כל המשואות כולן וגם להציע לו חברות.

כמו עוף החול: סטטיק

סטטיק בראיון לוועדת תרבות, 13 במרץ 2023. ראובן קסטרו
סטטיק בראיון לוועדת תרבות, 13 במרץ 2023/ראובן קסטרו

בשנים האחרונות שמו של סטטיק נאמר בצמידות לזה של בן אל תבורי. נראה שהשניים הם למעשה ישות אחת, ומלבד הרכב מוזיקלי הם חלקו גם חברות אמיצה ומלתחה מפוקפקת. אלא שאז משהו התחיל להיסדק והם פירקו את השותפות המוזיקלית ולמרבה הצער, גם החברות לא שרדה. שלא תטעו: סטטיק אינו טלית שכולה תכלת ואף סרט משומן לא ישנה את זה. אבל בזמן שההיסטוריה מלאה בכוכבים שצנחו, הוא ממשיך לעבוד, הוציא אלבום מצליח, פתח הופעות סולו והצליח להמציא את עצמו מחדש.

לא שכחנו: מורן בן אסולין

מורן בן אסולין. אינסטגרם, צילום מסך
מורן בן אסולין/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש ספטמבר האחרון, שמרגיש כאילו היה לפני עשור לפחות, המדינה כולה התאבססה על מורן בן אסולין, כלה לא קלה שהצליחה לגנוב לעומר אדם את ההצגה. אחרי סרטון שחרך את הרשת, בן אסולין הפכה לאושיה של ממש ולא היה אדם במדינה שלא הכיר את השם שלה, את השמלות שלה ואת היכולת המרשימה ללבוש אותן בלי תקלת מלתחה אחת. מאז היא חזרה לגור בדרום וירדה מהרדאר, אבל אין ספק שזו הייתה העלייה המהירה ביותר שראינו בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully