וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות, משברים והקלטות: כל השערוריות של סטטיק ובן אל

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 12:03

הסרט של סטטיק חשף את סיום מערכת היחסים המקצועית והחברית שלו ושל תבורי, שהגיעה אחרי שבועות של כותרות לא מחמיאות וסקנדלים מסכני קריירה. אז מה קרה שם? וואלה! סלבס מסכמת

סטטיק (לירז רוסו) באירוע האזנה לאלבום הסולו הראשון שלו, "לירז", אליו הוזמנו עיתונאים, 19 בפברואר 2023/וואלה! תרבות

אמש (ג') שודר בקשת 12 הסרט בו סטטיק חשף את הגירושים הכפולים שעבר משרית פולק שהייתה אשתו, ובן אל תבורי שהיה חברו הטוב ושותפו המוזיקלי. השבועות שקדמו לפירוק השותפות היו מורכבים מאוד עבור השניים, ביחד ולחוד. וואלה! סלבס החליטה לסכם את כל הכותרות, השמועות והספקולציות כדי לנסות ולהבין למה סטטיק ובן אל נפרדו. טודו בום?

אושר ועושר?

סטטיק, שרית פולק ביום חתונתם. ניר פקין
סטטיק, שרית פולק ביום חתונתם/ניר פקין

לאורך הקריירה המשותפת, סטטיק מיצב את עצמו כאיש משפחה. הוא ניהל מערכות יחסים רציניות, התגורר בחיפה, קרוב להוריו והרחק מההמולה של תל אביב, והשיא הגיע בחתונה המפוארת שלו ושל שרית פולק.

פולק, שהייתה אנונימית עד שהכירה את בן הזוג המפורסם, הפכה לדמות קבועה במדורי הרכילות. השניים נהגו להעלות תמונות משותפות ומילות אהבה לרשתות החברתיות, הצעת הנישואים הייתה בלתי נשכחת וכולנו הרענו מהיציע הוירטואלי כשהשניים צעדו לחופה ביוני 2021.

בזמן שמערכת היחסים של תבורי ואורטל עמר ידעה עליות ובעיקר מורדות, מערכת היחסים של סטטיק ופולק נראתה יציבה ואוהבת. אבל מה אתם יודעים, גם זה השתנה בחודשים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סטטיק, שרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
הכל היה סתם?/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי חודשים של שמועות וספקולציות, רון נשר הוציא שיר שעורר סערה בביצה. בקליפ מופיעה מאיה ג'ריס, האקסית של אלה לי להב, ובאחת הסצנות היא לוחשת: "ד"ש ל***-** שגם הייתה הירח דבש, שלום".

סטטיק הוציא קליפ בו הבהיר שהשיר לא מזיז לו, הוא ופולק יצאו לחופשה משותפת מעבר לים, אבל נראה שכל אלה לא עזרו: בחודש אוגוסט התברר שמערכת היחסים של השניים אכן עלתה על שרטון, וסטטיק עזב את ביתם המשותף בחיפה ועבר להתגורר אצל חבר. בחודש נובמבר האחרון נפגשו השניים ברבנות והתגרשו באופן רשמי.

עניינים שבינו לבינה ובינינו

סטטיק, בן אל תבורי, אורטל עמר. ניר פקין
סטטיק, בן אל תבורי, אורטל עמר/ניר פקין

עם כל זה, מערכת היחסים המעניינת באמת היא זו שהתקיימה בין תבורי לאורטל עמר. השניים ניהלו זוגיות שכללה הרבה עליות, מורדות ואאוטפיטים מפוקפקים. הם הביאו לעולם ילד משותף שזכה לשם המלכותי תו פרינס, והחליטו להיפרד. כידידים? פחות.

השניים לא שמעו שאת הכביסה המלוכלכת משאירים בבית, והפרידה כללה החלפת מנעולים בבית המשותף, משטרה, מאות סטוריז עם השמצות הדדיות ובאמצע הסערה ילד מתוק שעוד קטן מכדי להבין על מה המהומה.

השיא הגיע בקיץ האחרון, כאשר הקלטות שתבורי שלח לעמר דלפו לכלי התקשורת. בן אל התבטא בצורה אלימה כלפיה וכלפי בנם הקטן, והעליהום עליו לא איחר לבוא. אה, וגם התגובות בסטוריז, כמובן.

בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

מאז תבורי הספיק לעבור להתגורר בלוס אנג'לס עם זוגתו דני לוי, שעובדת כסטייליסטית הצמודה של קים קרדשיאן.

שוקו וקצפת

סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019/ראובן קסטרו

לאורך הקריירה המשותפת, סטטיק ובן אל קטפו קמפיינים רבים. בשנתיים האחרונות הם הובילו את הפרסום של מילקי, אולם זמן קצר לאחר שההקלטות של תבורי דלפו, וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שחברת שטראוס גנזה קמפיין בהשתתפות השניים.

ענקית המזון הודיעה שהיא "מגנה אלימות מכל סוג", וכעבור מספר שעות יצאה הודעה נוספת, בה החברה אישרה כי היא מנתקת את קשריה עם בן אל ומאחלת לו הצלחה בהמשך. ההודעה יצאה במקביל להופעה של סטטיק ובן אל באילת, בה קרס עמוד תאורה ופצע שתי ילדות בקיצור, זה לא היה היום שלהם.

בשם האב

שימי תבורי עושה כושר. ניר פקין
שימי תבורי עושה כושר/ניר פקין

מי שליוו את הקריירה של בן אל, ולא בצורה תומכת במיוחד, היו אביו שימי תבורי ואשתו יהודית באומן. השניים נישאו בשנת 2016, אז שרר נתק מולט בין תבורי האב לילדיו. גם כאן, כל הרפש יצא בצורה פומבית למדי, ובשיחת טלפון בין שימי לבן אל, האחרון הטיח בו "הפכת אותי ליתום".

בחודש יולי 2021 תבורי העלה תמונה משותפת עם אביו, שהגיע לבקר אותו ואת תו פרינס הקטן. המדינה כולה התרגשה מהסולחה והנה, סוף סוף מערכת יחסים אחת שהסתיימה בצורה חיובית. אבל רגע, תחזירו את השמפניות למקרר.

על פניו, הייתה פגישה שכללה בילויים ותמונות משותפות, אבל מאז לא ראינו הרבה מפגשים של השניים. האם היחסים הגיעו שוב לנתק מוחלט? אי אפשר לדעת, כיוון שחלק מהצדדים הבינו שיש מלחמות שלא שווה לנהל דרך האינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully