וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאה שנירר חגגה בשמלה חשופה והסעירה את הרשת

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 16:10

תיעוד שעלה לרשתות החברתיות, בו רואים את כוהנת הפיאלטיס רוקדת בשמלה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון בחגיגות יום ההולדת ה-65 שלה, הצליח להסעיר את הרשת ולעורר דיון מעייף במיוחד. וואלה! סלבס נו, מה חדש?

לאה שנירר. אינסטגרם/ אופירה אסייג, צילום מסך
הלוואי עלינו/צילום מסך, אינסטגרם/ אופירה אסייג
לאה שנירר. אינסטגרם/ gidibc, צילום מסך
חלום של חגיגה/צילום מסך, אינסטגרם/ gidibc

כוהנת הפילאטיס לאה שנירר הרימה הפקה מושקעת במיוחד לרגל חגיגות יום ההולדת ה-65 שלה, והזמינה לא מעט חברות ליומיים של חגיגות בצפון הארץ במלון "גלי כנרת". בניגוד לוואלה! סלבס, שקנאה מאימון הפילאטיס שהאורחות נאלצו לעבור במהלך החופשה, מה שהסעיר את העוקבים היה דבר אחר לגמרי.

בתיעודים שונים שעלו לרשתות החברתיות בחשבונות עמוסי העוקבים של החוגגות והחוגגים במסיבת יום ההולדת, שהפיקה ליאת מוליוב, נראית כלת השמחה כשהיא רוקדת ונהנהת בשמלה שקופה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון. העוקבים לא נשארו אדישים כמובן, והחלו בדיון שהפך להיות מזמן ממוקם איפשהו בין טרחני למעייף, האם האאוטפיט של שנירר ראוי או מוגזם?

"לא הייתי רוצה לראות תמונות כאלה של אמא שלי", הגיבה אחת העוקבות ואחרת הוסיפה: "איזה חוסר מודעות". תגובה חריפה אחרת הייתה: "את יכולה להיות סבתא שלי! אפילו אני לא מתלבשת ככה. איפה הצניעות?!". בין המזעדעים מטעם משמרת הצניעות של עצמם היו גם את אלו שבחרו להרים לשנירר: "הייתם מתים להראות כמוה, קנאים!" נכתב באחת התגובות ותגובה אחרת של גולשת הייתה: "אישה אייקונית. תהני ותחגגי! את נראית מדהים".

וואלה! סלבס מתעייפת רק מלראות סרטוני סטורי של אחרים רוקדים, והיא עוד עושה את זה בזמן שהיא שוכבת במיטה!

  • עוד באותו נושא:
  • לאה שנירר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully