וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הסכסוך: הנסיך הארי ומייגן מרקל הוזמנו להכתרה של צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 12:17

על אף מערכת היחסים המתוחה מאוד בין משפחת המלוכה לדוכסים מסאסקס, השניים קיבלו סוף סוף את ההזמנה לטקס ההכתרה המלכותי של צ'ארלס השלישי, אך האם הם מתכוונים להגיע? וואלה! סלבס איחוד משפחות

הנסיך הארי ואשתו מייגן, 5 במרץ 2020. רויטרס
יגיעו להכתרה? הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

אחרי שהנסיך הארי שפך את קורות חייו בספרו החדש ודאג להביך את המשפחה המלכותית בראיונות שהעניק תחת כל עץ רענן, האתרים מעבר לים מדווחים כעת כי על אף הקרע העמוק בין הדוכסים מסאסקס למשפחתו של הארי, בבית המלוכה החליטו להזמין אותו ואת אישתו מייגן מרקל להכתרתו של אביו, המלך צ'ארלס השלישי.

נושא ההזמנה לטקס ההכתרה העסיק רבים ולא רק ברחבי הממלכה, אחרי שבחודשים האחרונים הזוג הצעיר ערך קמפיין יח"צ רחב בשלל הראיונות שהעניקו לכל מי שרק הציע מיקרופון, סדרת הדוקו המדוברת של השניים בנטפליקס וספרו האוטוביוגרפי החושפני מאוד של הנסיך הארי. הזוג לא חסך בפרטים וסיפרו במפורט על הקרע שנוצר בינם לבין משפחת המלוכה בעקבות עזיבתם לארצות הברית, ועוררו זעם רב בארמון בקינגהם. לאחרונה המלך צ'ארלס אף הורה לשניים לפנות את הקוטג' המלכותי בו הם החזיקו כביתם בזמן שהם שוהים בבריטניה, צעד נוסף לאחר שלילת התארים המלכותיים והמימון שקיבלו.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
דם סמיך ממים?/רויטרס

אך נראה שלמרות הכל, דם סמיך ממים והשניים הוזמנו לקחת חלק בטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי ובת הזוג שלו קמילה, שעתיד להערך במנזר וסטמינסטר ב-6 במאי, שבמקרה זה גם תאריך יום הולדתו הרביעי של בנם הבכור של הארי ומייגן, ארצ'י. הזוג עדיין לא עידכן אם בכוונתם להגיע לטקס המלכותי. במידה ויגיעו, אין ספק שאחד מהאירועים המסקרנים יהיה המפגש בין שני האחים, שכפי שפורסם בספרו של הארי, מערכת היחסים שלהם הייתה מתוחה במיוחד ואף הגיעה לאלימות פיזית. מי שבטוח לא יהיו נוכחים בטקס, הם שלל אמנים מפורסמים שסירבו להצעה להופיע בהכתרה ההיסטורית.

וואלה! סלבס הוזמנה לטקס הכתרה בעבר ומאז היא מסתובבת עם כתר של ברגר קינג על הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully