וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרה החגיגה: המלך צ'ארלס הורה להארי ומייגן לפנות את האחוזה

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 12:59

אחרי הספר השערורייתי, שלל הראיונות לתקשורת וסדרת הדוקו החושפנית, למלך צ'ארלס השלישי נמאס והוא הורה לנסיך הארי ומייגן מרקל לפנות את האחוזה המלכותית. וואלה! סלבס סוף מעשה במחשבה תחילה

מייגן מרקל, הנסיך הארי. מגזין TIME, צילום מסך
מייגן מרקל, הנסיך הארי/צילום מסך, מגזין TIME

הנסיך הארי ואישתו מייגן מרקל לומדים לאחרונה על בשרם את האימרה הידועה: "אל תירק לבאר ממנה אתה שותה". אחרי שדאגו ללכלך על משפחת המלוכה ממנה מגיע הארי תחת כל עץ רענן, משלל ראיונות לכל כלי תקשורת, סדרה חשופה ומתבכיינת בנטפליקס והספר האוטוביוגרפי המדובר של הארי, כעת למלך צ'ארלס השלישי נמאס, והוא הורה לפנות אותם מהאחוזה המלכותית.

הדוכס והדוכסית מסאסקס אישרו אתמול (ד') ל- Page Six את הדיווח על כך שהמלך ואביו של הארי הורה להם להתפנות מקוטג' פרוגמור, שהיה משכנם של המשפחה הצעירה באחוזת ווינדזור. ואם זה לא מספיק, על פי הדיווחים מי שעתיד לקבל את הקוטג' המפואר במקומם הוא אחיו הצעיר והמושמץ של המלך, הנסיך אנדרו.

הקוטג' המדובר היה ביתם של הארי ומייגן החל משנת 2019 לפני שנולד בנם הבכור ארצ'י (3). עוד לפני שהם עברו אליו, נערך לבית שיפוץ שעלותו הוערכה ב-2.4 מיליון ליש"ט. שנה לאחר מכן עברו בני הזוג לקליפורניה, אך הבית המשיך לשמש את המשפחה הצעירה במהלך ביקוריהם בבריטניה, כשבין היתר הם חגגו שם את יום הולדתה הראשון של בתם ליליבת' (1.8).

ההוראה לפנות את הבית מגיעה חודשים ספורים לפני הכתרת המלך צ'ארלס שתערך בחודש מאי. עוד לא ידוע אם בני הזוג יגיעו להכתרה, מה שעלול להיות מפגש מביך במיוחד. מי שבטוח לא יגיעו לטקס המלכותי הם שלל אמנים שסירבו להצעה להופיע במהלך ההכתרה. אאוץ'.

וואלה! סלבס תמיד חלמה על מגורים בטירה, בעודה תקועה בדירת המרתף המאוד לא מלכותית שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully