וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד על הגג: אף אחד לא מוכן להופיע בהכתרה של המלך צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 11:12

האירוע המלכותי צפוי להתקיים בחודש מאי הקרוב, אבל מספר אמנים שהוזמנו להופיע דחו על הסף את ההזדמנות החגיגית. צירופי מקרים או מחאה מתוזמנת? וואלה! סלבס סולו

בווידאו: צ'ארלס השלישי הוכרז כמלך בריטניה/צילום: רויטרס

בתחילת חודש מאי, ממש בעוד חודשיים וחצי, תתקיים ההכתרה החגיגית של המלך צ'ארלס השלישי. למרות שמארגני האירוע עובדים מסביב לשעון כדי שהוא יעבור בצורה חלקה, נראה שהם נתקלים במחסום משמעותי אחד שמתחיל להיראות כמו קצת יותר מצירוף מקרים.

מספר אמנים שהתבקשו להופיע בהכתרה דחו את ההצעה על הסף. בין היתר, מדובר באלטון ג'ון, הארי סטיילס והספייס גירלז. אלה מתווספים לאדל, אד שירן ורובי וויליאמס שהודיעו כי ייעדרו מהאירוע.

מי שאישרו הגעה עד כה הם אמנים פחות עסוקים כמו האחיות דני וקיילי מינוג, ליונל ריצ'י והאוורד דונלד, כך דווח בסאן הבריטי.

הארי סטיילס, גראמי 2023. GettyImages
אאוטפיט הולם לאירוע. הארי סטיילס/GettyImages

מקורבים לארמון סיפרו כי "אלטון ג'ון היה בראש הרשימה של המלך צ'ארלס, אולם הוא נמצא בסיבוב הופעות באירופה ויופיע בגרמניה באותו היום. הארי סטיילס ביטל מסיבה זהה". עוד נכתב כי הספייס גירלז דחו הצעה לאיחוד כיוון שהן עסוקות. וואלה! סלבס תשמח לדעת במה ולא, זומבה לא נחשבת עיסוק מהותי מספיק.

האירוע יועבר בשידור חי וסוכן האמנים והמומחה ג'ונתן שליט הסביר כי אמנים צריכים לקפוץ על המציאה: "זה אחד מהאירועים הלאומיים הגדולים ביותר אי פעם והזדמנות נדירה לאחד את האומה כולה. הופעה במעמד הזה היא אחד מהרגעים המכובדים ביותר בקריירה של כל אמן". ובכן, כל אמן מלבד מלאני סי.

וואלה! סלבס מוכנה להופיע בהכתרה, בתנאי שהבריטים יזרמו עם בובת הפיתום שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully