וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקוקאין לא השפיע עליי": הנסיך הארי בוידוי חושפני

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 15:21

הדוכס מסאסקס ממשיך במסע היח"צ לקידום הספר החושפני שלו, ולא חוסך בשיתוף פרטים מחייו האישיים, השימוש בסמים, ההערצה לאישתו ואיך אפשר שלא, היחס הקר של משפחתו. וואלה! סלבס דה ז'ה וו

הנסיך הארי בארמון בקינגהאם, 16 בינואר 2020. AP
הנסיך הארי בארמון בקינגהאם, 16 בינואר 2020/AP

לפני כחודש התכנית "סאות'פארק" הצליחה להרגיז מאוד את הנסיך הארי ומייגן מרקל, אחרי שהשניים הוצגו באחד הפרקים כבכיינים, רודפי פרסום ותשומת לב. אך למרות העלבון שספגו, נראה שהשניים ממשיכים להצדיק את הצורה בה הוצגו כמי שמחפשים בלי סוף את הכותרות ואור הזרקורים. והפעם, במסגרת מסע היח"צ הבלתי נגמר של הדוכס מסאסקס לספרו המדובר "Spare", הוא חשף פרטים נוספים על השימוש שלו בסמים, המשיך להלל ולשבח את אישתו ולנגוח עוד קצת במשפחתו.

הנסיך הארי השתתף אתמול (ש') באירוע וירטואלי לקידום הספר שלו לצד ד"ר גאבור מאטה, מומחה לטארומה התמכרויות והתפחות הילד. במהלך השיחה בין השניים הוא סיפר כיצד אישתו הצילה אותו מעצמו, לדבריו: "אשתי הצילה אותי. הייתי תקוע בעולם הזה, והיא הייתה מעולם אחר ועזרה למשוך אותי מזה. אבל אף אחד מהדברים שמרכיבים את חיי כעת לא היה אפשרי בלי שאני אראה את זה בעצמי".

בהמשך השיחה סיפר שוב על היחסים עם משפחתו ועל ההזדהות שלו עם אמו המנוחה, כמי שהרגישה גם היא שונה ויוצאת דופן בתוך משפחת המלוכה: "לאורך כל חיי תמיד הרגשתי מעט שונה משאר בני משפחתי. הרגשתי במוזר להיות חלק מזה, ואני יודע שאמא שלי הרגישה אותו הדבר. בפעמים שהעזתי להיות אני האמיתי, האותנטי, זה היה כמעט כמו- 'אל תהיה עצמך, תחזור למה שמצפים ממך להיות' ".

כחלק מההתמודדות שלו עם הטראומות שהוא חווה ועם איבחונו כסובל מהפרעת קשב, הוא סיפר על ההתנסויות שלו עם סמים שונים: "קוקאין לי עשה לי שום דבר, זה היה יותר עניין חברתי ונתן לי תחושת שייכות. מריחואנה היא שונה, היא באמת עזרה לי". וסיפר גם על הסמים הפסיכאדליים בהם התנסה: "זה היה כמו ניקוי של השמשה, הסרת הפילטרים, זה הביא לי תחושה של רגיעה, שחרור, נחמה, קלילות שהצלחתי להחזיק בה במשך תקופה. התחלתי לעשות את זה בשעות הפנאי ואז הבנתי כמה זה היה טוב בשבילי, הייתי אומר שזה אחד החלקים הבסיסיים בחיי ששינו אותי ועזרו לי להתמודד עם הטראומות והכאבים של העבר."

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
מייגן מרקל, הנסיך הארי/רויטרס

הנסיך לא התעלם גם מהביקורות והתגובות השליליות על הספר שלו ועל ההנהלות שלו ושל אישתו ואמר: "לפעמים אני מופתע ולפעמים לא. זו אותה קבוצה של אנשים שמגיבים באותה צורה כשמישהו בעמדה דומה לשלי מדבר על הטראומה שלו. ככל שהם מבקרים יותר, ככל שהם מעירים יותר, אני מרגיש צורך לשתף. מצאתי דרך להסתכל מסביב ולהתעלם מהביקורות ומההתעללות".

בשבוע שעבר הדוכסים מסאקסקס אישרו את הדיווחים לפיהם המלך צ'ארלס הורה להם להתפנות מקוטג' פרוגמור, שהיה משכנם של המשפחה הצעירה באחוזת ווינדזור. אם כך, נראה שאין לזוג יותר מדי מה להפסיד וכל שנותר להם הוא להמשיך ולרכוב על גבי היח"צ ולנסות לגייס עוד קצת סימפטיה ורחמים מהקהל הרחב, לפחות כל עוד יש מי שעדיין מוכן להמשיך ולהקשיב לפרטים המלוכלכים שהם מוציאים מהארמון המלכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully