וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המומה ונסערת": מייגן מרקל נעלבה מהחיקוי בסאות' פארק

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 13:42

אחרי סיבוב היח"צ ושלל ההופעות בתקשורת, הדוכסים מסאסקס זכו לחיקוי בתכנית המצליחה אבל לא כולם הבינו את הבדיחה. וואלה! סלבס אבי נעלבי

אחרי התכנית בנטפליקס, הוצאת הספר האוטוביוגרפי ושלל הראיונות לתקשורות, הזוג המלכותי (לשעבר) הנסיך הארי ומייגן מרקל זכו לחיקוי בסדרה המצוירת והאיקונית "סאות' פארק", שלא חסכה בביקורת על בני הזוג. אבל נראה שלא כולם צחקו מהפרק.

על פי דיווחים באתרים מעבר לים, מרקל נותרה "כועסת והמומה" מאיך שהיא ובעלה הוצגו בסדרה. למרות שבפרק ששודר הם לא הוצגו במפורש בשמם, אלא תוארו כ"הנסיך והנסיכה של קנדה" שעוברים לעיירה כדי "למצוא פרטיות בעיירה הררית קטנה", ברור למדי זה מכוון. במהלך הפרק, הדוכסים מסאסקס מתוארים כמי שנואשים לתשומת לב, כשבהמשך הארי חווה "התעוררות" כשהוא מבין שהאובססיה שלהם למתג את עצמם גרמה להם "להפוך את עצמם למוצרים", ולעומתו מרקל מתוארת כחלולה ללא שום תוכן פנימי.

על פי הדיווחים באתר The Spectator world, לאחר שידור הפרק החלו שמועות על כך שהזוג מתוסכל מאיך שהם הוצגו ושהם "מוציאים זאת אחד על השנייה". המוקורות לאתר טוענים כי החיכוך בין בני הזוג החל עוד קודם לכן, לאחר שהספר של הארי זכה לביקורות שליליות, מה שהותיר את מייגן "נבוכה מכל העניין ומחפשת תמיכה".

וואלה! סלבס הייתה מספקת תמיכה למייגן, זה פשוט שהיא מעדיפה את קייט מידלטון בכל רגע נתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully