וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט, ריאליטי ואופוריה: עשר המכות של הסלבס

עודכן לאחרונה: 15.4.2022 / 9:28

עולם הבידור מנחית עלינו לא מעט מכות, אבל גם הסלבס סובלים מדי פעם. נכון, לא מדובר בשחין או ארבה אבל בואו, קניה ווסט יכול להטריד לא פחות. וואלה סלבס מונה

קניה קנה בית ליד קים גרושתו/NOW יוחנן טווינה

ליל הסדר הוא אחד הערבים המבאסים ביותר בלוח השנה העברי. האוכל חונק, הדודות מטרידות והאפילו אווירת ההתחלה החדשה שמאפיינת את ראש השנה נגזלה ממנו. נותרנו עם מצות, ביצה קשה וגישה מוגבלת מאוד לפחמימות ראויות.

כדי להרים קצת את החד ולהוסיף נוטלה למצה, וואלה! סלבס החליטה למנות את עשר המכות של הסלבס. לעיתים מדובר במכות פיזיות של ממש, לעיתים במכות רוחניות יותר, כאשר הנפגעים העיקריים הם הסלבס, אבל גם אנחנו העוקבים האדוקים. חג חירות שמח!

המכה שלא מפסיקה לתת: קניה ווסט

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

על שום מה? בחודשים האחרונים, הראפר המעורער בחר במספר קורבנות והכה בהם ללא רחם שוב ושוב. אחרי הגרושה קים קרדשיאן הגיעו גם בילי אייליש, המנחה טרוור נואה ופיט דיווידסון, בן הזוג הנוכחי של קרדשיאן ומי שספג את האש המירבית מקניה.

אחריו איומים חוזרים ונשנים ופוסטים שלכל הפחות עוררו תמיהה, אינסטגרם החליטה להשעות את ווסט מפעילות ליממה והוא החליט לטפל בעצמו. נכון, הוא דיבר לא פעם על החיים לצד המאניה דיפרסיה עמה הוא מתמודד, אבל כפי שדיווידסון אמר באחד המונולוגים שנשא ב"סטרדיי נייט לייב" - "זה שאתה מתמודד עם מחלת נפש, לא אומר שאתה יכול להתנהג כמו חמור". נקווה שווסט יפסיק להכות סלבס אחרים ויחזור לעשות את מה שהוא טוב בו: מוזיקה. רק מוזיקה, על האופנה אפשר לוותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

יותר מדי מידע: התמוטטויות פומביות

גל גברעם. אינסטגרם, צילום מסך
גל גברעם/צילום מסך, אינסטגרם

על שום מה? לפני כמה שנים סלבס יכלו להראות לנו את שולחן האוכל שלהם או פינה בחדר הארונות ואנחנו היינו מתרגשים. הזמנים השתנו, והיום אנחנו צריכים הרבה יותר כדי להתלהב. תמונה של ארוחת הערב או סרטון של הילד בגינה זה כבר לא מספיק - אנחנו רוצים יותר. כלומר, הרבה הרבה יותר.

הסלבס הבינו שהם צריכים לספק את הסחורה ואולי זו הסיבה שאנחנו רואים יותר ויותר מפורסמים שפונים לאינסטגרם בשיאו של משבר אישי. במקום לבכות בבית, לכתוב על הקשיים ביומן או להתמרמר לחברים, הסלבס של היום פותחים את המצלמה או מתחילים להקליד. גל גברעם סיפרה על הדיכאון שהיא עוברת, אסי עזר דיבר על כדורים נגד דיכאון וטהוניה רובל והגרוש פתחו הכל על הפרידה המלוכלכת.

כמובן ששיח פתוח על הפרעות נפשיות הוא מבורך, אבל יש דרכים לקבל טיפול מבלי לתעד כל דמעה בסטורי. זה תקף לגבי אובדן, פרידות ושאר מכות שכוכבים מתעקשים לחלוק לפרטי פרטים, כשאין בזה צורך של ממש. ולא, לא כל שנה היא השנה הקשה בחייכם.

יחסים הדדיים: צלמי פפראצי

בריטני ספירס. splash
בריטני ספירס/splash

על שום מה? לכולנו יש ימים בהם אנחנו לא במיטבנו: פצעון מטריד, נפיחות כללית או סתם תחושת דכדוך ורצון להשתבלל בטרנינג. האם אתם ששים לפגוש אנשים בימים כאלה? לא. כעת, דמיינו שעשרות צלמי פפראצי מתעדים אתכם, גם כשאתם בשפל. זה סיוט שכל סלב צריך להתמודד איתו ועשוי להוביל לתוצאות הרסניות. תראו את המקרה הטראגי של הנסיכה דיאנה למשל, או בריטני ספירס שהפכה לבדיחה כאשר תועדה לאורך ההתמוטטות הנפשית שחוותה.

מדובר במכה של ממש לחלק מהסלבס, אבל רובם יודעים להשתמש בה ולהפיק תועלת אישית. למעשה, רוב תמונות הפפראצי מתואמות מראש בין הצלם לכוכב, או למי מטעמו. בחלק גדול מהזמן, הסלבס יכולים להתארגן על אאוטפיט, איפור ושיער כדי שגם התמונות ה"אגביות" שלהם יצאו מושלמות. בקיצור, אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים.

מסטיק בלי טעם: תוכניות ריאליטי נמתחות

הריאיון של אחרי/NOW גל הללי

על שום מה? מישהו זוכר איפה הוא צפה בפרק הראשון של הישרדות? לא? אולי בגלל שזה מרגיש כאילו העונה הזו הייתה ארוכה יותר מהקורונה. הרצון של ההפקה למתוח תוכנית שצולמה במשך שלושה חודשים במקרה הטוב על פני למעלה לחצי שנה בעיקר מעצבן, בטח כשבין לבין מוסיפים לנו פרקי "לקט" וראיונות עם בני משפחה או חברים של המצולמים.

כל מה שאנחנו רוצים זה לקבל אקשן פעם או פעמיים בשבוע, ואם אפשר להרגיש שהעלילה באמת מתקדמת מפרק לפרק, זה יהיה נפלא. הישרדות היא לא היחידה שחוטאת בזה ואנחנו כאן כדי להביע מחאה נגד התופעה המתישה. די להכות בנו עם חומרי גלם. ערכו את התוכניות שלכם, למען השם!

בשם האב: הורים שהורסים לילדים שלהם

מייגן מרקל. splash
מייגן מרקל/splash

על שום מה? כוכבים גדולים בעולם וגם אצלנו בביצה המקומית מסבים גאווה רבה לבני משפחתם. למרבה הצער, ישנם מקרים בהם ההורים רק הורסים את המוניטין והעבודה הקשה של הילדים, שנאלצים לספוג אש מהמקום שאמור להיות המגונן והבטוח מכולם.

אביה של מייגן מרקל סיפר לכל צהובון שהיה מוכן לשלם לו על ההתנהגות הבזויה של בתו המלכותית, אביה של עדי ביטי הורשע וריצה עונש מאסר לאחר שפגע מינית במעריצות של בתו ואביה של בריטני ספירס גרם לה לחיות בכלא, כאשר הוא נהנה מהפירות של העבודה הקשה שלה לאורך השנים. אז כשהדודות שוב שואלות למה אתם עדיין רווקים, זכרו שיש בני משפחה שהם מכה של ממש.

משימה בלתי אפשרית: אופוריה

על שום מה? נכון, כולם מתעלפים מהסדרה הכל כך "אמיתית", "בועטת" ועוד סופרלטיבים שגורמים לכולנו להרגיש כמו האנשים הזקנים והסחים בעולם אל מול חבורת הטינאייג'רים של אופוריה, שעבורם סמים הם תחליף לכוס קפה של בוקר.

אבל המכה הגדולה ביותר שנחתה עלינו בגלל הסדרה המצליחה היא ללא ספק הסטיילינג. זה לא רק האיפור המוגזם שמצירך מכולנו ללמוד טכניקה של הדבקת אבנים נוצצות על הפנים וציור של אייליינר בצבעי ניאון, אלא גם הלבוש הצבעוני ובעיקר הלא מאוד נוח או נגיש של הכוכבות. רק המחשבה על חזרתו של הלייטקס כבד לגיטימי גורמת לנו להזיע במקומות שלא חשבנו עליהם. מתי כבר תהיה סדרה טרנדית שתקדש מכנסי טרנינג וקוקו מנקות?

כמו אש בשדה קוצים: קורונה

עדי הימלבלוי. אינסטגרם, צילום מסך
עדי הימלבלוי/צילום מסך, אינסטגרם

על שום מה? אירועים המוניים הפכו כבר מזמן למקור ההכנסה העיקרי של לא מעט מסלבריטאי ארצנו. כשהקורונה הגיעה והמדינה הושבתה, ההכנסות נפגעו בצורה אנושה וחלק מהאמנים, הזמרים והשחקנים הדרדרו למצב כלכלי לא פשוט.

הוסיפו לזה את העובדה שחלק גדול מהכוכבים נמצאים בפרופיל כל כך גבוה, עד שהיעלמות מסתורית של חמישה ימים אינה באה בחשבון ועבודתם גורמת להם לבוא במגע עם כמויות עצומות של בני אדם. מה קיבלנו? מחלה מבאסת מאוד שעלולה להיות מסוכנת מאוד, אבל בניגוד לאלמוניים ששומרים אותה רק בתיק הרפואי, מופצת תחת כל סטורי רענן.

סדנה לשליטה בעצבים: התפרצויות זעם

כריס רוק אחרי המהלומה שקיבל בטקס האוסקר מידי וויל סמית'. Neilson Barnard, GettyImages
כריס רוק אחרי המהלומה שקיבל בטקס האוסקר מידי וויל סמית'/GettyImages, Neilson Barnard

על שום מה? ממש כמו כולנו, ישנם סלבס שלא ממש יודעים לנתב את הכעס שלהם למקום הנכון - ואם יש משהו שלמדנו בשנים האחרונות, זה שמפורסמים הם אנושיים וכנראה מטורללים יותר מרובנו. העובדה שהיום הכל מצולם ומגיע לרשתות מפגישה אותנו עם הזעם של המפורסמים יותר מתמיד.

הדוגמא האחרונה היא ללא ספק וויל סמית' והסטירה שהוא הנחית על כריס רוק במהלך האוסקר, אבל הוא נמצא בחברה נוצצת לא פחות. לאלק בולדווין יש היסטוריה של אלימות פיזית עם צלמי פפראצי כמו גם גירושים מכוערים שכללו איומים וקללות, נעמי קמפבל ידועה כמי שמשתוללת כשהיא לא מקבלת את מה שהיא רוצה וקארדי בי זרקה פעם נעל על כוכבת אחרת במהלך שידור. חמודים, מצלמים אתכם. קצת שליטה עצמית.

איתך בכל צעד: סטוקרים

טיילור סוויפט. GettyImages
טיילור סוויפט/GettyImages

על שום מה? הבעיה המרכזית בשהייה ממושכת באור הזרקורים היא הסיכון הגדול. נכון, רוב המעריצים אינם מזיקים ובמקרה הכי גרוע הם עשויים לצווח מחוץ לחדר המלון, אבל היו לא מעט מקרים בהם כוכבים התמודדו עם סטוקרים של ממש.

בחודש אוגוסט האחרון סטוקר נכנס לבניין בו מתגוררת טיילור סוויפט וארבע שנים קודם לכן מעריץ אחר פרץ לדירתה, התקלח וישן במיטה שלה. קיילי ג'נר הוציאה צו הרחקה נגד מטרידן שפרץ לבית של שכנה כי התבלבל וחשב שזו האחוזה שלה ומיילי סיירוס התמודדה עם גבר שפרץ לביתה כשהוא חמוש במספריים וטען שהוא בעלה. אתם רואים? לא כל הנוצץ זהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully