וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם: "לא רוצה לשקר, אני בדיכאון כבר חצי שנה"

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 15:53

יוצאת הריאליטי פרסמה סטורי חושפני בו סיפרה כי בחודשים האחרונים היא מתמודדת עם דיכאון. "נמאס לי לאכזב את כל מי שסביבי, אני מטפלת בעצמי". וואלה! סלבס שולחת חיבוק

גל גברעם. אינסטגרם, צילום מסך
זו רק תקופה. גל גברעם/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי גל גברעם חשפה היום (ד') שבחצי השנה האחרונה היא מתמודדת עם דיכאון. גברעם, שהשתחררה משירותה הצבאי בחודש דצמבר האחרון, כתבה פוסט חשוף במיוחד והסבירה מה היא מרגישה.

"לא בא לי לשקר. נמאס לי וזה לא כבר לא עובד כל כך. נמאס לי מתחושת האכזבה שסביבי, עם האכזבה העצמית אני מתמודדת לבד. אני משתדלת לכעוס על עצמי כמה שפחות, אבל נשבר לי. נמאס לי לאכזב את כל מי שסביבי.

אני לוקחת את מלוא האחריות ולא מחפשת אשמים כי לא כל אחד צריך להתמודד עם זה. לא כל בן אדם יכול או רוצה להכיל דבר כזה, וזה בסדר".

גל גברעם. אינסטגרם, צילום מסך
גל גברעם/צילום מסך, אינסטגרם

"כל אתרי החדשות והבידור יודעים שאני לא מתראיינת. אני לא לוקחת עבודות חדשות והפסקתי לענות לחברים שלי אחד אחד. המשפחה שהרחקתי ובן הזוג שלי, שהתמודד עם כל כך הרבה דברים שהוא לא היה צריך.

לא התביישתי בזה בעבר וגם לא היום. אני בדיכאון כבר חצי שנה. היו תקופות נמוכות יותר והיו ימים ממש טובים, ניסיתי לקפוץ בין לבין, להישבר כמה שיותר לעצמי כדי שאף אחד לא יראה. אבל אז הגיע הקש ששבר את גב הגמל, הרמתי טלפון לסוכנת שלי ואמרתי לה לעצור הכל ואמרתי לאימא ששוב אני בדיכאון. אני לא יודעת מה אני רוצה לעשות כרגע, אין לי מושג מה החלומות שלי יותר".

למרות התקופה הלא פשוטה שהיא עוברת, גברעם חתמה את דבריה בנימה מרגיעה ואופטימית: "יהיה בסדר. אני מטפלת בעצמי ומודעת לעצמי וזה בסדר גמור, תקופה שתעבור. יהיו ימים טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully