וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבול נחצה: הדרמה החדשה של טהוניה והגרוש

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 17:20

בשעות האחרונות נפוצו ברשתות החברתיות סיפורים ושמועות אודות הגירושים של בני הזוג. אם השמועות יתבררו כנכונות, מדובר ברעידת אדמה של ממש. אז מה קורה שם? וואלה! סלבס עוקבת בחשש

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
אין רגע דל. טהוניה רובל/צילום מסך, אינסטגרם

בחודשיים האחרונים המדינה כולה עדה לקרב הגירושים המכוער בין טהוניה רובל ליניב בן משה. היום (ד') הסכסכוך הגיע לשפל חדש, לאחר שבשעות האחרונות נפוצו ברשתות החברתיות ספקולציות רבות שנוגעות לבני הזוג.

כיוון שמדובר בנושא רגיש במיוחד בו מעורבת קטינה, וואלה! סלבס מנועה מכתיבת הפרטים המלאים של האירוע. למרות שפרטי הפרשה לא אומתו, ניתן לומר בוודאות שמדובר ברמה חדשה ונמוכה במאבק בין בני הזוג לשעבר.

טהוניה רובל. ניר פקין
פעם הם עוד הסתדרו. רובל ויניב בן משה/ניר פקין

בתחילה רובל לא התייחסה לטענות שהופצו נגדה ועוסקות בנושא רגיש במיוחד, אולם בדקות האחרונות החליטה להגיב לנושא באמצעות עורך הדין שלה אדיר מזוז.

"במהלך הימים האחרונים אנו עדים לניסיון שפל להלך אימים על שולחתי, ולגרום לה לסגת מתביעתה המוצדקת, זאת בעזרת הפצה של בדיקת אבהות מזויפת לגופי תקשורת שונים.

למותר לציין שמדובר בשקר וכזב, לא מיני ולא מקצתי. מטרת הפרסום היא אחת: פגיעה בשמה הטוב של שולחתי, הא ותו לא. למען הסר ספק, שולחתי לא תיסוג מתביעתה ולא תיכנע לפרסומים שקריים כאלה ואחרים, האמת תתברר בבית המשפט והדין ימוצה עם כל מי שידו בפרסום השקרי הזה או בפרסומים אחרים".

עוד בוואלה!

רזון בקיצון: קלואי קרדשיאן מדאיגה את העוקבים

לכתבה המלאה
טהוניה רובל יניב בן משה. אינסטגרם, צילום מסך
טהוניה רובל יניב בן משה/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש דצמבר האחרון סיפרה הדוגמנית שספגה אלימות מבן משה בזמן שהשניים ניהלו מערכת יחסים. לדבריה, מערכת היחסים הייתה קנאית ואובססיבית, דבר שהחמיא לה בתחילת הקשר אבל הפך לחונק בהמשך וגלש לפסים אלימים.

לאחר שידור הריאיון בן משה בחר להגיב בחשבון האינסטגרם שלו, ולא ברר מילים: "קשה לך עם זה שאני המשכתי בחיים וברחתי ממך כל עוד נפשי בי. לא חשבת על הילדה, כרגיל חשבת רק על עצמך. שקרנית בלי אופי ובלי עמוד שדרה. מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך".

בהמשך, העלה יניב תיעוד של ריב שהתקיים בינו ובין רובל לחשבון האינסטגרם שלו ואף הפסיק לשלם דמי מזונות בטענה שהיא משתמשת בכסף עבור עצמה, ולא עבור בתם המשותפת.

תגובתו של יניב בן משה: "אני לא יודע על מה אתם מדברים".

וואלה! סלבס מקווה שהכביסה המלוכלכת תחזור לסל במהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully