וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה נמשכת: הגרוש של טהוניה הפסיק לשלם מזונות

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 19:48

קרב הגירושים המכוער בין בני הזוג הגיע לשפל חדש לאחר שיניב בן משה הפסיק לשלם מזונות לרובל, שפנתה לביטוח הלאומי. בתגובה, הוא אמר שהכסף כלל לא מועבר לבתם המשותפת, אלא מממן את אורח החיים של גרושתו. וואלה! סלבס פרסום ראשון

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר. טהוניה רובל ויניב בן משה/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש האחרון הציבור כולו נחשף לקרב הגירושים המכוער בין הדוגמנית טהוניה רובל ובעלה לשעבר יניב בן משה. בכל פעם שנדמה לנו שאי אפשר לרדת יותר נמוך, המציאות סוטרת לנו ומשחררת צחוק מרושע.

לוואלה! סלבס נודע שבן משה הפסיק לשלם מזונות לרובל. לשניים יש בת משותפת, טליה, ורובל פנתה לביטוח הלאומי. בשיחה שערכה איתנו, סיפרה על התקופה הקשה שהיא חווה.

""זו תקופה מאתגרת לאחרונה, ימים לא פשוטים. אני לא מכניסה את זה יותר מידי הביתה כי יש לי ילדה שאני צריכה לגדל והיא צריכה לראות אימא שמחה ופעילה. אני בתוך הסערה הזו, ואני מקווה שהיא תחלוף".

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
חזקה בשביל הילדה. טהוניה רובל/צילום מסך, אינסטגרם

מי שלוקחת חלק אקטיבי במיוחד בסכסוך היא דולב, בת הזוג החדשה של בן משה, שלא בוחלת באמצעים והעלתה שלל סרטונים, חיקויים והכפשות של טהוניה.

""זה פוגע, מכאיב, מעציב אותי ועושה לי לא טוב בכלל, במיוחד שאני יודעת שהוא אבא של הבת שלי ואני יודעת שאני הולכת לחיות איתו חיים שלמים. הוא יישא בתוצאות בבית המשפט, והשופט יכריע וייעשה את מה שצריך. אני לא מתעסקת בזה, בשביל זה יש עורכי דין ובית משפט", סיפרה רובל לוואלה! סלבס באירוע השקת מותג השיער k18.

עוד בוואלה!

זה רק ספורט: מיקי חיימוביץ' שומרת על הגזרה

לכתבה המלאה
יניב בן משה. אינסטגרם, צילום מסך
מאופקים. בן משה ודולב/צילום מסך, אינסטגרם

בשיחה שוואלה! סלבס קיימה עם בן משה, הוא הסביר מה עומד מאחורי ההחלטה שלו להפסיק לשלם מזונות: "אני משלם את מה שצריך כרגע מסביב. כשאני לא אסבול מניכור הורי ומהתעללות רגשית לי ולילדה, אני אמשיך לשלם כרגיל ואפילו יותר ממה שצריך לשלם. לצערי, במקום לעסוק בטיפול בילדה, טהוניה עוסקת בנסיון להרוויח פרסום בפגיעה בשמי הטוב".

ממשרדו של עו"ד שי רובין שמייצג את בן משה נמסר: "מרשי משלם מזונות כמו שעון שוויצרי. בנוסף, הוא משלםעל כל מה שקשור לילדה: גן ילדים, ביגוד וכדומה. בימים הקרובים תוגש תביעה למשמרת משותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully