וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה שלב: הגרוש של טהוניה העלה תיעוד של ריב

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 14:39

יניב בן משה, שהיה נשוי לדוגמנית ויוצאת הריאליטי, העלה לחשבון האינסטרם שלו תיעוד של ויכוח קולני שהתקיים ביניהם, במהלכו טהוניה מאשימה אותו שנהג כלפיה באלימות. וואלה! סלבס מתלכלכת

הריב בין טהוניה רובל ליניב בן משה עולה שלב: אמש (שבת) שודר ריאיון עם הדוגמנית ויוצאת הריאליטי, בו היא האשימה את הגרוש שלה בכך שנהג כלפיה באלימות. בן משה הגיב בחריפות בפוסט שכתב בחשבון האינסטגרם שלו וכעת הוא החליט להעלות את המלחמה המלוכלכת לשלב הבא.

הבוקר (א') העלה הגרוש סרטון לחשבון האינסטגרם שלו, בו תיעד את טהוניה במהלך ריב ביניהם. בסרטון, שצולם כנראה ללא ידיעתה, היא מאשימה אותו בכ שהיה אלים כלפיה ואיים עליה.

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
מלחמה מלוכלכת טהוניה רובל/צילום מסך, אינסטגרם

בן משה מכחיש את האיומים ומי שמנסה לפשר בין השניים היא אחות של רובל, שנוכחת גם היא בסיטואציה ומבקשת מיניב לחשוב על בתו הקטנה.

"אתה איימת עלי לא פעם ולא פעמיים, אתה מתנהג אלי באלימות מילולית. .יש לי שיחות מוקלטות" אמרה טהוניה, ובן משה השיב: "זה בגלל שאני רוצה להתגרש. פתאום את נזכרת שאת מאוימת. עברתי כמוך באלפים, כל החיים שלי אני סובל מנשים". בהמשך, טהוניה אומרת שתזמין משטרה ותוציא צו הרחקה נגד הגרוש, שאומר שהוא "לא יכול לחיות איתה, אבל בשביל הילדה אני מוכן לעשות הרבה דברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טהוניה רובל. ניר פקין
זה לא תמיד היה ככה. רובל ובן משה/ניר פקין

התגובות לסרטון לא חיזקו את בן משה, אלא להיפך. "אם ההתנהגות שלך בסרטון נראית לך הגיונית, אתה רחוק שנות אור מלהבין כמה אתה מזעזע", כתבה גולשת אחת ואילו אחרת הגיבה "לא יודעת מה ניסית לעשות בזה שפרסמת את הסרטון הזה. הוא לא בא לטובתך, רק מראה כמה אתה מניפולטיבי".

עורך דינה של רובל, אדיר מזוז, הגיב לדברים: "על אף ששולחתי בחרה שלא להזכיר, אף לו ברמז, מיהו בן הזוג איתו הייתה במערכת היחסים מתעללת, בחר מר יניב בן משה לחשוף כי מדובר בו, ואף הגדיל לעשות והחל לחשוף סרטונים אשר יש בהם כדי להעיד על התנהגותו הנלוזה כלפיה.

ואם לא די בכך, זוגותו הנוכחית של מר בן משה מפזרת רפש ושקרים העולים כדי לשון חמורה וזאת מעל לכל במה אפשרית, ואנו מצירים על כך שערוצי התקשורת נותנים יד לטענות חסרות שחר אלו ומשמשות כלי לפגיעה בשמה של שולחתי, אשר הביאה את המקרה האישי שלה בתקווה להציל את האישה הבאה ממערכת יחסים מתעללת.

אל לנו לשכוח כי לבני הזוג יש ילדה משותפת, ובשל כך, בכדי להמנע ככל שניתן מפגיעה בה, שולחתי מבקשת שלא לשטוח טענותיה באמצעות גופי התקשורת.

על אף האמור, שולחתי לא תשלים עם השקרים וההכפשות המתוארות ותוגש תביעה בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully