וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכול ודיכאון: כל מה שרציתם לדעת על בן הזוג של קים קרדשיאן

18.3.2022 / 8:00

האובדן הפתאומי של אביו, הנפש המיוסרת, הקריירה המשגשגת ורשימת האקסיות המפוארת הפכו את פיט דיווידסון לאחר הגברים המסקרנים ביותר בעולם. כל מה שרציתם לדעת על הקומיקאי ולא העזתם לשאול. וואלה! סלבס קניה ווסט

אי אפשר להתעלם מהעובדה שבחודשים האחרונים, כולם מדברים על פיט דיווידסון. חלק מריעים לו וחלק מגרדים את הראש בבלבול, אבל כולם מבינים שיש משהו בגבר הזה שכנראה מתפספס בתמונות הפפראצי, בין ההצלחה המטאורית לקים קרדשיאן, עם רשימת אקסיות ששומטת את הלסת ולוק של מישהו שנראה כאילו הוא ספק לא מתקלח אבל חובב מותגי יוקרה, מדובר ללא ספק בחידה הגדולה של הוליווד.

וואלה! סלבס אולי לא יכולה לפצח אותו לגמרי, אבל היא כן יכולים לגלות לכם עוד כמה פרטים שלא ידעתם על האיש שמשגע את העולם ואת קניה ווסט.

דיווידסון נולד בלונג איילנד ב-16 לנובמבר 1993, מה שאומר שהוא בן 28 (וצעיר מקרדשיאן ב-13 שנים). הוא סיים תיכון ונרשם לקולג', שממנו נשר די מהר. משם הוא התגלגל לתוכנית FAILOSOPHY ב- MTV, תוכנית ריאליטי שאליה הוא לוהק בגיל 19, קיבל כמה הופעות אורח בסרטים וסדרות ובין לבין הופיע על במות סטנד-אפ במקומות קטנים בניו יורק. הפריצה הגדולה הגיעה שנה מאוחר יותר, כשהוא התקבל לתוכנית סאטרדיי נייט לייב והנסיקה שלו התחילה.

אחת הנקודות הכואבות ביותר בהיסטוריה של פיט היא העובדה שאביו, שהיה כבאי, נספה בפיגוע במגדלי התאומים ב-11 לספטמבר. פיט קעקע את הספרות 8418 על הזרוע, שהן מספר התג של אביו. אגב, ב-2019, בתקופת הקורונה, פיט עלה לזום יחד עם עוד חברי הקאסט של SNL מהמרתף של אמא שלו וכשנשאל למה הוא אצלה, סיפר שהוא פשוט גר איתה. אל תדאגו, לא מדובר בגבר ילדותי שמתעלק על ההורים.

על פי דווידסון הוא ואמא שלו קנו את הבית (שעלה כ-1.3 מיליון דולר) ביחד, ואחרי שהוא ואריאנה גרנדה נפרדו הוא פשוט עבר לגור במרתף, כי זה היה כיף יותר מלגור לבד ומצד שני אפשר לו פרטיות כי הוא "גר מתחתיה".

זה נכון שאנחנו אוהבים לסמן טריטוריה על יהדותם של אנשים מצליחים, אבל במקרה של פיט זה היה ליד. אביו היה יהודי, אבל אימא שלו קתולית והוא חונך ככזה. לא משהו שהיה עובר ברבנות הראשית.

עוד בוואלה!

אינסטגרם סגרו את החשבון של קניה ווסט בגלל "גזענות, בריונות והטרדה"

לכתבה המלאה

פיט סובל ממחלת קרוהן, והוא אוחז באישור לעישון מריאחואנה רפואית בה הוא משתמש ללא הפסקה או התנצלות. הוא גם מאובחן עם הפרעת אישיות גבולית - הפרעה נפשית שעליה הוא מדבר בפתיחות, כמו גם על הדיכאונות שמהם הוא סובל, על מנת לייצר יותר מודעות ופתיחות כלפי אנשים שסובלים מבעיות נפשיות. הוא מטופל באופן קבוע, לא מסתיר את זה ומפציר באחרים לטפל בבריאותם הנפשית. כן קניה, אנחנו מסתכלות עליך.

דיווידסון אולי לא נראה כמו הגבר הכי חתיך בחדר, אבל הוא מתנשא לגובה של 1.90 והוא בעיקר מאוד מצחיק, שילוב מנצח בין ערימות הדושים ההוליוודיים והניו יורקים שאיתם הוא הסתובב. לאט לאט הנשים שהוא נראה לידן הפכו למפורסמות יותר ויותר ומי שהזניקה אותו לתהילת עולם היא הזמרת אריאנה גרנדה, שהיתה בשיא תהילתה כשהשניים התחילו לצאת.

מערכת היחסים הביאה עמה הצעת נישואים מתוקשרת, פרידה וגם השיר THANK YOU NEXT שקיבע את פיט כגבר נחשק. הוא אפילו סיפר שבתקופה שהיה מאורס לאריאנה, גברים ברחוב היו עוצרים אותו רק כדי להגיד לו שהוא השראה בשבילם כי אם הוא יכול לזכות במישהי כמו אריאנה - השמיים הם באמת הגבול.

אבל לפיט זה לא הספיק ורשימת האקסיות שלו נראית יותר כמו תחרות "היפה והנכונה" והוא יצא עם קייט בקינסייל, קאיה גרבר, פיבי דינבור והיום כמובן זו קים קרדשיאן. ולא, זה לא נראה כאילו הוא מתכוון לעצור אצלה.

השמיים הם באמת אינם הגבול עבור דיווידסון, ובשבוע הבא הוא הולך להיות אחד משישה אנשים שיטוסו לחלל - המקום היחיד בו קניה ווסט לא יכול להציק לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully