וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורח מקניה? בן הזוג של קים קרדשיאן יטוס לחלל

15.3.2022 / 10:49

הקומיקאי פיט דיווידסון, שמנהל מערכת יחסים עם כוכבת הריאליטי בחודשים האחרונים, יטוס לחלל עם חברת "בלו אוריג'ין" אותה הקים ג'ף בזוס. וואלה! סלבס מעופפת

השחקן והקומיקאי פיט דיווידסון (28), בן הזוג של קים קרדשיאן, יטוס לחלל בשבוע הבא. דיווידסון יעלה על חללית של חברת "בלו אוריג'ין" שנמצאת בבעלותו של המיליארדר ג'ף בזוס ולפי דיווח של הניו יורק טיימס, הוא יטוס על תקן של "אורח כבוד" לצד חמישה אנשים ששילמו על התענוג.

הטיסה תצא לדרכה ב-23 לחודש בשעה שמונה וחצי בבוקר שעון טקסס, ונראה שהשהות בחלל תהווה מפלט עבור דיווידסון, שנמצא בסכסוך מתוקשר עם קניה ווסט, בעלה לשעבר של קרדשיאן.

פיט דיווידסון. אינסטגרם, צילום מסך
"במיטה של אשתך"/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים ווסט משתלח בדיווידסון בפומבי, כאשר השיא הגיעה עם קליפ חדש בו מככבת בובה בדמותו של הקומיקאי כאשר ראשה נערף.

אחרי תקופה ארוכה בה שמר על שתיקה, החליט דיווידסון לענות לווסט וההתכתבות בין השניים מצאה את דרכה לרשת. בהודעות, פיט שלח סלפי לקניה וכאשר נשאל היכן הוא נמצא, השיב לו "במיטה של אשתך". לאחר מכן,הפציר בראפר המעורער לקבל טיפול ויצא נגד ההתנהלות שלו ברשתות החברתיות.

"קים היא האימא הטובה ביותר שפגשתי אי פעם. היא עושה דברים מדהימים עבור הילדים שלכם ויש לך מזל שהיא אם ילדיך. החלטתי שאני לא נותן לך להמשיך להתייחס אלינו בצורה כזו, סיימתי לשתוק. תתבגר".

וואלה! סלבס רצתה לברוח מהאקס שלה למאדים, אבל בסוף הסתפקה באוטובוס לחדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully