וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן היו בנותיו: מה סוד הקסם של פיט דיווידסון?

9.11.2021 / 12:27

הוא לא הגבר הכי חתיך בהוליווד, הוא מדבר בפתיחות על טראומות עבר ועל הבעיות הנפשיות מהן הוא סובל ולמרות הכל, רשימת האקסיות שלו מונה כמה מהנשים היפות והמצליחות ביותר בתעשייה. אז איך הוא עושה את זה, ומה קים קרדשיאן מצאה בו? וואלה! סלבס נסיך החלומות

פיט דווידסון. ספלאש
לא ישן באלכסון אף פעם. פיט דיווידסון/ספלאש

מכל הגברים בעולם (כאילו, בהוליווד), קים קרדשיאן יוצאת עם פיט דיווידסון. נכון, כולנו הופתענו כשתמונות של השניים מחזיקים ידיים בצורה אינטימית במיוחד ברכבת הרים התחילו להציף את הרשת - אבל האמת היא שבכל פעם שפיט מפציע עם בחורה חדשה - יפה, מפורסמת ומצליחה יותר מהקודמת, פיות נפערים וגבות מתרוממות ואז, אחרי כמה דקות של הלם, כשהאינפורמציה מתחילה לשקוע, מגיע הנהון איטי של הבנה.

מעבר לפרצוף הלא ברור ולמגוון הבעיות הנפשיות שהוא מתהדר בהן, הוא חתיכת מציאה וכדי להבין את סוד הקסם חייבים לצלול לרשימת האקסיות המאוד (מאוד!) מפוארת שלו:

אריאנה גרנדה: הבא בתור, תודה

פיט דווידסון אריאנה גרנדה. אינסטגרם, צילום מסך
פיט דווידסון אריאנה גרנדה/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת המגה מפורסמת הייתה זו שהפכה את פיט מעוד קומיקאי ב"סאטרדיי נייט לייב" לגבר מוכר בשוק ההוליוודי. השניים הכירו במאי 2018 והתאהבו בענק: מגורים משותפים, קעקוע של ראשי התיבות שלה על היד שלו ואירוסים מתוקשרים שנגמרו מספר חודשים לאחר מכן.

אבל מה שבאמת הפך את פיט לשם ששווה לשנן היו שיר הפרידה של אריאנה Thank you- Next שבו הזכירה את פיט, ובעיקר כמה ראיונות בהם היא סיפרה על אנרגיית ה - BDE שלו. כן, Big Dick Energy - ללא ספק תווית שהיא אחת ממתנות הפרידה הטובות בהיסטוריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

קוגר טאון: קייט בקינסייל

קייט בקינסייל לובשת אלי סאאב לטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 11 ינואר 2015. Frederick M. Brown, GettyImages
קייט בקינסייל לובשת אלי סאאב לטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 11 ינואר 2015/GettyImages, Frederick M. Brown

מדובר לא רק באחת הנשים היפות ביותר הוליווד, אלא בגברת שגם מבוגרת מפיט ב-20 שנה ועד היום מפזרת מילות אהבה בכל פעם שהשם שלו עולה. השניים היו זוג ב-2019 ויצאו כארבעה חודשים. השמועות מדברות על כך שהוא התחיל איתה בינואר, במסיבה של טקס פרסי גלובוס הזהב ובפברואר היא כבר ישבה בקהל באחת מהופעות הסטנאנד אפ שלו, אותה הם עזבו יחד.

הפרידה שלהם הייתה אוהבת ונעימה והסיבה העיקרית הייתה המרחק בין השניים והעובדה שהם פשוט לא הצליחו להיפגש. אולי זו הסיבה שמאז תחילת השמועות על הזוגיות החדשה עם קרדשיאן, קייט עושה לייקים לתמונות של פיט וקים עשתה לייק לציטוט ויראלי שאומר "אני אוהבת איך בכל פעם שפיט דוידסון מתחיל לצאת עם עוד סלבריטאית יפייפיה כולם אומרים 'מה קורה פה איך הוא עשה את זה מה הסוד שלו?' כולם מסרבים לחשוב על האפשרות שאולי יש לו אישיות נחמדה".

זה אולי נראה טריוויאלי, אבל ביקום מלא בדושים הוליוודיים, שחקנים שמתים לפרסום ומפיקים א-לה הארווי ויינשטיין, אולי באמת בחור צעיר בגובה 1.90 עם חוש הומור, עבודה יציבה ואישיות נחמדה הוא משהו יוצא דופן.

הבת של, ולא רק: מרגרט קוואלי

קוואלי היא רקדנית, שחקנית מבטיחה ובעקר הבת של אנדי מקדאוול וכן, גם היא היתה חברה רשמית של דיווידסון. השנים בילו יחד בפסטיבל הסרטים בוונציה, בו הוא היה הדייט שלה בהקרנת סרט בכיכובה והמשיכו לבלות יחד במשך כמה חודשים עד לפרידה שקטה יחסית, שממנה הוא המשיך לעבר בת-של מפורסמת הרבה יותר.

אימא פחות בקטע: קאיה גרבר

קאיה גרבר פיט דווידסון. splash
קאיה גרבר פיט דווידסון/splash

זה נראה כאילו בשלב מסוים פיט הבין שכל מה שצריך כדי לזכות באישה היפה ביותר בחדר הוא פשוט לנסות. זו כנראה הסיבה לכל שבכל פעם שכולם חושבים שהוא לא יכול להתעלות על עצמו, הוא מפתיע בענק. זה בדיוק מה שקרה באוקטובר 2019 כשהוא נצפה עם קאיה גרבר, דוגמנית על והבת של סינדי קרופורד.

בהתחלה השניים הכחישו את מערכת היחסים, אבל בשלב מסוים גרבר צולמה עם שרשרת שעליה האות P ומשם הדרך לתמונות של השניים אוחזים ידיים היתה קצרה. אתרי רכילות שונים סיפרו שמערכת היחסים הטריפה את הוריה של קאיה הרכה, שמודעים למוניטין הבעייתי של דיווידסון.

הוא עצמו גם מודע לכך, ואחרי הפרידה הוא סיפר בראיון שקאיה היתה צעירה מאוד, בת 18 בלבד בזמן שהוא עצמו היה בדרך לגמילה: "היא אמורה ליהנות, היא לא צריכה לדאוג מאיזה בחור שיש לו אישיוז ושיט, היא אמורה ליהנות מהעבודה שלה. זה פשוט לא היה המקום הנכון או הזמן הנכון".

הליידי ואני: פיבי דינבור

אם השם לא מוכר לכם, אתם צריכים להתבייש: דינבור מגלמת את דפני בסדרה המצליחה "ברידג'רטון" והפכה לאחת מהכוכבות המוכרות ביותר בעולם. השניים התחילו לצאת בפברואר השנה וההתחלה הייתה מבטיחה: חברים של הזוג סיפרו שהם "מאוד בעניין אחד של השניה ו"פיט אומר לחברים שהוא רציני לגביה", והם נצפו עם שרשראות תואמות עם האותיות PD - ראשי התיבות של שניהם.

למרבה הצער, גם הזוגיות הזו נגמרה בעיקר בגלל נסיבות ולא בגלל רגשות. מקורבים לזוג סיפרו שאמנם הם נהנו מאוד יחד, אבל לוחות הזמנים הצפופים, יחד העובדה שהיא צילמה את העונה השניה של סדרת הלהיט באנגליה בזמן שפיט היה בארה"ב. הפכו את מערכת היחסים לקשה עבור השניים. הוסיפו לכל זה מגפה עולמית שהשביתה טיסות ותבינו למה פרידה הייתה בלתי נמנעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully