וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה מהיר: פיט דיווידסון קעקע את שמה של קים קרדשיאן

16.3.2022 / 9:28

הקומיקאי והשחקן שיטוס לחלל בשבוע הבא החליט להנציח את מערכת היחסים המוזרה שהוא מנהל עם כוכבת הריאליטי, וקעקע את שמה על חזהו. המחווה מגיעה אחרי שני קעקועים שהוקדשו לאקסיות ונמחקו. וואלה! סלבס פזיזה

מומחי הרומנטיקה יעידו שלרוב היא יכולה לחמוק די בקלות מבין הידיים. מה שפחות קל למחיקה הוא דיו שנשאר לנצח, אלא אם בוחרים לעבור הליך מייסר של הסרה בלייזר. תיאום קעקועים עם האקס עלול להיות מטרד מעיק שמזכיר לך אותו כל פעם מחדש. מי שלא דוגל בחשיבה לפני עשייה, במיוחד לכל מה שנוגע לחריטות על הגוף הוא פיט דיווידסון, הבויפרנד של קים קרדשיאן.

במסגרת ההתכתבויות המסעירות בינו לבין הגרוש קניה ווסט, פיט שלח תמונה היישר מהמיטה של קים. מעריצים רבים הבחינו בכיתוב בולט חדש בצד החזה: קעקוע שחור וטרי שמנציח את שמה של כוכבת הריאליטי, KIM.

פיט דיווידסון. אינסטגרם, צילום מסך
אבל למה/צילום מסך, אינסטגרם

על גופו של הקומיקאי מתנוססים יותר מ-70 קעקועים, שחלקם נוצרו בהשראת מערכות יחסים קודמות. בזמן האירוסין הקצרים שלו ושל אריאנה גרנדה האקסית המיתולוגית, השניים חלקו לא מעט קעקועים משותפים. דיווידסון פרגן לה באוזני ארנב מאחורי אוזנו השמאלית, אולם מאז, הטאטו כוסה בקאבר של לב שחור אטום, כמו כל השאר. לפני אריאנה פיט היה בזוגיות עם קאזי דיוויד, גם לה הקדיש קעקוע על זרועו - ומחק.

המעריצים בטוחים שהיוזמה לא הגיעה ממנו אלא מקים, ש"סימנה" את החבר בכתב ידה. אחרים ציינו עד כמה הקעקוע שלו מזכיר את מהות הקעקוע שטראוויס ברקר עשה לכבוד קורטני קרדשיאן באפריל האחרון. כך או כך, זוגיות עם נשות הקרדשיאן היא בהחלט אבן דרך ואנחנו מבינים למה זה מצריך חריטה עמוקה בגוף.

וואלה! סלבס עשתה קעקוע שהוקדש לאהובה הראשון, מורדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully