וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: כל האנשים והסיפורים שעשו את השנה החולפת

עודכן לאחרונה: 31.12.2021 / 7:52

בשבועות האחרונים וואלה! סלבס ביקשה מכם לבחור באירועים המועדפים עליכם בשנת 2021. אז מי הוא איש השנה שלכם ואיזו פרידה שברה לכם את הלב?

קנדל ג'נר ג'ניפר לופז דווין דה רוק ג'ונסון בריטני ספירס. אינסטגרם, GettyImages
קנדל ג'נר ג'ניפר לופז דווין דה רוק ג'ונסון בריטני ספירס/GettyImages, אינסטגרם

בתקופה האחרונה וואלה! סלבס ביקשה מכם, גולשיה היקרים, לבחור את האנשים והאירועים שעשו את השנה החולפת. האופציות היו רבות, התוצאות היו צמודות אבל המנצחים הגדולים כבר כאן. שנה אזרחית מהממת לכולם!

הפרידה הקשה ביותר: קים קרדשיאן וקניה ווסט

קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים. טוויטר, צילום מסך
קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים/צילום מסך, טוויטר

השנה החולפת הייתה רוויה בפרידות. כולן היו עצובות ברמה כזו או אחרת, אבל אתם קבענו שהגירושים של קים קרדשיאן וקניה ווסט הייתה הכואבת מכולם. כואבת, אבל לא מאוד מפתיעה.

בני הזוג נישאו בטקס רומנטי ומפואר בשנת 2014 והפכו את מערכת היחסים שלהם למותג של ממש. אחרי ארבעה ילדים משותפים והידרדרות במצבו הנפשי של ווסט, קרדשיאן החליטה להגיש מסמכי גירושים ולשים סוף לסאגה.

למרות שנראה שהיא מאוד שלמה עם ההחלטה, ווסט סיפר לאחרונה שהוא מאמין כי הם יחזרו להיות יחד. העובדה שהיא המשיכה הלאה ויוצאת עם פיט דיווידסון לא מרשימה אותו. מצד שני, אנחנו מדברים על ראפר שרץ לנשיאות ארצות הברית, אז הכל יכול לקרות.

עוד בוואלה!

חידון הרכילות הגדול של 2021: מה אתם יודעים על השנה החולפת?

לכתבה המלאה

הזיווג המפתיע של השנה: ג'ניפר לופז ובן אפלק

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
ג'ניפר לופז, בן אפלק/GettyImages

כאשר תמונות משותפות של בן אפלק וג'ניפר לופז החלו להציף את אתרי הרכילות ברחבי העולם, אנשים רבים לא הבינו מה קורה. איזה יום היום? באיזו שנה אנחנו? האם ייתכן שהקורונה שיבשה את זרימת הזמן והמרחב וחזרנו לשנת 2002?

בחודש מרץ האחרון, ג'ניפר לופז נפרדה מארוסה אלכס רודריגז. חלפו פחות מחודשיים מהרגע בו החזירה את הטבעת ועד שתועדה מתמזמזת עם אפלק, בחירת הריבאונד המוזרה ביותר שנראתה לאחרונה. למרות הצקצוקים והרמות הגבה, בני הזוג מציגים זוגיות ללא רבב על שטיחים אדומים ולא ניפול מהכיסא אם שנת 2022 תביא עמה טבעת אירוסים נוספת.

השערורייה הגדולה של השנה: הריאיון של מייגן והארי

הנסיך הארי ומייגן מרקל מתראיינים לאופרה ווינפרי. רויטרס
הנסיך הארי ומייגן מרקל מתראיינים לאופרה ווינפרי/רויטרס

מה לא נאמר על בני הזוג, שהחליטו לקחת מסורת של שנים רבות ולזרוק אותה לפח תמורת חופן דולרים? אחרי המגזיט והמעבר לארצות הברית, השניים העניקו ריאיון לחברה הטובה אופרה ווינפרי בה חשפו סודות מבית המלוכה באופן חסר תקדים.

מהרגע בו הריאיון שודר, העולם נחצה לשני חלקים: היו מי שחשו אמפתיה כלפי בני הזוג, שנדחו בצורה גסה לאחר שניסו להתאים את מוסד המיושן לתקופה בה אני חיים. מנגד, היו מי שהאשימו אותם בבגידה של ממש ויריקה בפרצופה של המלכה. לא משנה לאיזה צד אתם משתייכים, דבר אחד ברור: לארמון הזה מרקל כבר לא תחזור.

הרגע הגדול של השנה: בריטני ספירס משתחררת

בריטני ספירס סם אסגרי. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס סם אסגרי/צילום מסך, אינסטגרם

השנה החולפת הייתה אחת הקשות ביותר בחייה של כוכבת הפופ המצליחה, אולם בניגוד לשנים קודמות היא מסיימת אותה על הצד הטוב ביותר.

אחרי 13 שנים בהן ג'יימי ספירס, אביה של בריטני, היה האפוטרופוס שלה ושלט בהונה, גופה והחופש האמנותי שלה, בית המשפט קבע כי היא אישה חופשיה. כך, רגע לפני שחגגה את יום הולדתה ה-40, חזרה הזמרת להינות מדברים קטנים כמו נהיגה והתארסה לבן הזוג שלה.

הקרדשיאן של השנה: קנדל ג'נר

קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
קנדל ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

הבחירה הזו מוכיחה שוואלה! סלבס אוחזת בקהל הגולשים הנהדר ביותר בתבל. קנדל ג'נר היא ללא ספק האחות הנסבלת ביותר בבית משפחת קרדשיאן, ולו בגלל הסיבה שלא שומעים עליה בכל מקום כל הזמן.

היא מנהלת את מערכות היחסים שלה הרחק מאור הזרקורים, היא בוחרת את חבריה בקפידה ובאופן כללי נראה שהיא לא עושה עניין גדול מכך שהיא משתייכת לאחת המשפחות המפורסמות ביותר בעולם. הרי גם העוגה הטובה בתבל מתחילה להימאס אחרי שלוש פרוסות ואם זו האנלוגיה בה בחרנו, בנות המשפחה הן התבנית העשירית.

אז מה קנדל עשתה השנה? דיגמנה, העלתה מודעות להפרעות נפשיות ולקחה חלק בקמפיין פרובוקטיבי במיוחד שגם אותו היא צלחה בחן.

אשת השנה: בריטני ספירס

בריטני ספירס. GettyImages
בריטני ספירס/GettyImages

אין צורך להכביר במילים כדי להסביר את הבחירה בספירס לאישה הכי חשובה השנה. היא הצליחה להשתחרר מאביה, מכבלי הבירוקרטיה ומחברה מזיקה במיוחד שהקיפה אותה בשנים האחרונות. כבר לא ילדה, עוד לא אישה, אבל זו שאוחזת בהישג החשוב של השנה.

איש השנה: דווין "דה רוק" ג'ינסון

דה רוק. אינסטגרם, צילום מסך
דה רוק/צילום מסך, אינסטגרם

אפשר לומר שדווין "דה רוק" ג'ונסון הפך למאמי הלאומי במדינת ישראל. השרירן שמחביא עמוק בפנים נפש של אפרוח פילס את דרכו אל הקהל הישראלי דרך רשימה ארוכה של סרטים מפוקפקים וחברות אמת עם גל גדות, אייקון ישראלי אחר.

גם מבלי להכיר את ג'ונסון, ניכר שמדובר באדם טוב לב שעבד קשה מאוד כדי להגיע לנחלה. הוא לא מפסיק לעבוד, מתחזק חשבון אינסטגרם פעיל במיוחד ולא חושש לדבר בגילוי לב על התקופות הקשות שחווה בחייו. אז מה עם איזה ביקור מולדת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully