וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין סיכוי שקים קרדשיאן תחזור לקניה ווסט"

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 6:06

הראפר המעורער השתתף בפודקאסט בו כינה את קרדשיאן "אשתי" וטען שמעולם לא קיבל מסמכי גירושים, אולם מקורבים לכוכבת סיפרו שהרצון הטוב של קניה לא יעזור לו הפעם כי נשבר לה. וואלה! סלבס החלטית

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
הגיע הזמן לשחרר. קים קרדשיאן וקניה ווסט/GettyImages

כלפי חוץ, החיים של קים קרדשיאן נראים פשוטים במיוחד. כלומר, מה יכול להיות מסובך כשיש לך מספיק כסף לקנות כל שירות, בגד, מאכל או גאדג'ט שהומצאו אי פעם? בפועל, גם מלכת הריאליטי צריכה להתמודד עם לא מעט קשיים, בעיקר כשזה נוגע לחייה האישיים.

קניה ווסט, מי שהיה בעלה של קרדשיאן בשבע השנים האחרונות, התארח בפודקאסט והתעקש לקרוא לה "אשתי" לאורך כל הריאיון. לדבריו, לא הוגשו לו מסמכי גירושים אז טכנית היא עדיין אשתו. אתרי הרכילות מעבר לים השתוללו ועכשיו הגיע תורה של קרדשיאן להגיב.

קניה ווסט בחצאית. GettyImages
די ממי, תוריד טינדר/GettyImages

"קניה עדיין מקווה ומתפלל שהם יצליחו לעבוד על זה ולפתור את העניינים ביניהם, אבל אין סיכוי שקים תחזור אליו. ההערות האחרונות שלו לא הפתיעו אותה", סיפר מקורב לערוץ E!.

"היא יודעת שיש לו רגשות כלפיה והוא לא מסתיר אותם, או את העובדה שהוא לא רוצה להתגרש. היא ניסתה לתקן את מערכת היחסים שלהם פעמים רבות, אבל הגיעה לנקודת שבירה. הוא מקווה שהיא תשנה את דעתה והם יוכלו לחזור להיות ביחד".

וואלה! סלבס ניסתה להשתמש במחטב מהליין של קים, אבל הוא לא עבר את קו הברכיים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully