וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק רוס ורייצ'ל: הזוגות שהכירו על הסט

עודכן לאחרונה: 14.8.2021 / 1:31

כמו כל מקום עבודה אחר, גם סט הצילומים הוא מקום בו אפשר להכיר אהבה גדולה במקרה הטוב, או להגיע לגירושים מטונפים במקרה הפחות טוב. אז מי הכירו על הסט של הפסטיגל ומי בגד באשתו בזמן הצילומים? וואלה! סלבס אקשן

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

ביום רביעי האחרון סיפרנו לכם שכל הפתקים בכותל, הכוכבים הנופלים והנרות על עוגת יום ההולדת השתלמו וכל המשאלות כולן התגשמו: ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר, לנצח רוס ורייצ'ל מהסדרה "חברים", הפכו לזוג בחיים האמיתיים.

המאורע המשמח, שקרה (או שלא, שווימר מכחיש) גרם לנו להיזכר בכמה זוגות אחרים שהכירו על הסט. יש מקרים של סוף טוב וחיים מאושרים ומעושרים, יש כאלה שנגמרו בשברון לב אבל כולם ללא יוצא מן הכלל שימחו את המעריצים. אז מי לקחו סיכון וערבבו ביזנס ופלז'ר?

נועה קירל ומרגי

נועה קירל, יהונתן מרגי בצילומי הקליפ "אמבולנס". יוסי מויאל,
נועה קירל, יהונתן מרגי בצילומי הקליפ "אמבולנס"/יוסי מויאל

קחו שני טינאייג'רים מצליחים ויפים בצורה יוצאת דופן ותכניסו אותם לחממה אינטנסיבית של חזרות, הופעות ושעות משותפות. ההורמונים כבר יעשו את שלהם וזה בדיוק מה שקרה לנועה קירל ויהונתן מרגי, שהפכו את הבמה המאוד לא סקסית של הפסטיגל לכר רומנטי במיוחד.

השניים הכירו בחזרות למופע הנוצץ בשנת 2018 והפכו לזוג רגע אחרי שקירל נפרדה מהדוגמן ברק שמיר. אחרי שלוש שנים, דואט ממכר ושלל חופשות פוטוגניות יש לנו רק דבר אחד לומר: כמה טוב להיות צעיר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA/GettyImages

תסלחו לוואלה! סלבס על הנימה העוקצנית, זה פשוט שהיא עדיין לא שכחה ולא סלחה. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, שני אנשים שאוחזים במטען גנטי משובח עד כאב, הכירו בשנת 2005 כשכיכבו יחד בסרט "מר וגברת סמית'". פיט, שהיה נשוי באותו זמן לג'ניפר אניסטון, החליט שסט הצילומים הוא הלוקיישן המושלם לנאוף בו.

באותה שנה אניסטון הגישה בקשה לגירושים מבעלה הבוגדני, שהמשיך לזוגיות ארוכה ומתוסבכת עם ג'ולי. השניים נישאו בשנת 2014, אולם שנתיים אחרי החתונה ג'ולי החליטה לשבור את הכלים. הפרידה נתנה את האות לאחד מקרבות הגירושים המכוערים ביותר בעולם הבידור, כשמי שעומדים באמצע הם ילדיהם המשותפים. אז נכון, פרידות הן לא דבר נעים ואסור להשתמש בילדים בתור כלי ניגוח, אבל יש קצת שמחה לאיד כשזה מגיע לבראד פיט. הוא, בניגוד לאניסטון, עוד לא מצא את הלובסטר שלו.

חן אמסלם ומאור זגורי

חן אמסלם, מאור זגורי. רפי דלויה
חן אמסלם, מאור זגורי/רפי דלויה

שנת 2014 הייתה מכוננת במיוחד עבור חן אמסלם ומאור זגורי, הן מבחינה זוגית והן מבחינה קרייריסטית. מאור כתב את הסדרה "זגורי אימפריה" והכיר את חן באודישן שערכה לתפקיד אבישג. השחקנית היפה לוהקה לא רק לתפקיד הנחשק, אלא גם לחייו של היוצר המוכשר.

בני הזוג תחזקו מערכת יחסים דביקה ופוטוגנית עד שנת 2016, אז חוו משבר ונפרדו למספר חודשים. למרבה השמחה, הקאמבק המיוחל הגיע ובני הזוג התארסו, נישאו באירוע שמח ומרגש במיוחד והביאו לעולם בת שזכתה לשם לאב. טפו טפו!

רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט

רוברט פטינסון , קירסטין סטיוארט. Jason Merritt, GettyImages
רוברט פטינסון , קירסטין סטיוארט/GettyImages, Jason Merritt

האם חוסר כריזמה היא תכונה שמחברת בין אנשים? התשובה היא כן, לפחות כאשר מדברים על רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט, צמד גביעי הקוטג' של עולם הערפדים. השניים הכירו בשנת 2008 כשצילמו יחד את "דמדומים", והפכו לזוג החיוור ביותר בהוליווד.

אחרי ארבע שנים של רומן שכלל הרבה מבטים חלולים ולחישות, צילומי פפראצי חשפו שהשחקנית בגדה בבן הזוג שלה עם הבמאי רופרט סנדרס. הפרשייה הזו החלה, איך לא, על סט צילומי הסרט "שלגיה והצייד". היי גברת, אנחנו מזהות פה דפוס חוזר.

סטיוארט מיהרה לפרסם התנצלות פומבית בפני פטינסטון ההמום, שלא השתכנע ונפרד ממנה. השניים ניסו להתקמבק, אבל זה לא צלח והם נפרדו באופן סופי בשנת 2013. מאז ועד היום, השחקנית ניהלה מערכות יחסים עם נשים בלבד. צירוף מקרים. ווי ת'ינק נוט.

יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ

יעל בר זוהר גיא זו-ארץ בעלת החלומות. אביב חופי, HOT בידור,
יעל בר זוהר גיא זו-ארץ בעלת החלומות/אביב חופי, HOT בידור

לבני הזוג יש סיפור אהבה מהסוג האהוב עלינו ביותר, כזה שכולל מפגשים בשלל צמתים בחיים עד ההבנה הבלתי נמנעת שזה מנט טו בי. הפעם הראשונה בה יעל בר זוהר וגיא זוארץ נפגשו הייתה בשנות ה-90, על הסט של הסדרה הנהדרת "רמת אביב גימל".

ההיכרות לא הובילה לקשר רומנטי בין השניים, ששיחקו יחד שוב, הפעם בשנת 2002, במחזמר "מרי לו". זו-ארץ אזר אומץ - וזה השתלם: בני הזוג נישאו ברוב פאר והדר בשנת 2005, הביאו לעולם שלושה ילדים ומנהלים מערכת יחסים איתנה ומעוררת קנאה.

האם סוד ההצלחה שלהם טמון בעובדה שזו-ארץ מבלה חודשים על גבי חודשים בחו"ל? לעולם לא נדע.

מיילי סיירוס וליאם המסוורת'

מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'/GettyImages

אי אפשר לסיים בלי איזו תסבוכת טובה: מיילי סיירוס וליאם המסוורת' הכירו בשנת 2008 על הסט של הסרט "השיר האחרון". הלהבה ניצתה מיד, אבל אי אפשר היה לדעת שהיא תהפוך לשריפה שתכלה כל חלקה טובה - ובעיקר שנים רבות מחייהם של השניים.

אחרי קצת יותר משנה של יחד, השניים החליטו להיפרד והחלו ברכבת הרים של קאמבקים, פרידות, מערכות יחסים עם אחרים, אירוסים, ביטולים ובקיצור - כדור הרס אחד גדול.

השניים חזרו להיות יחד בשנת 2016, התארסו ונישאו בטקס סודי ואינטימי בשנת 2018. שמונה חודשים נישואים הספיקו לזוג ההפכפך, ומיילי החליטה להתגרש מליאם ולהודיע לו על הפרידה דרך הרשתות החברתיות. שעות לאחר מכן, כבר צצו תמונות שלה מתמזמזת עם אישה על יאכטה. כל כך הרבה כסף, אי אפשר לקנות קצת קלאסה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully