וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא הלובסטר שלה: ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר ביחד!

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 11:40

זה לקח רק עשר עונות, פרק איחוד מרגש ושנים של תפילות, אבל זה סוף סוף קרה: צמד השחקנים, שלנצח יהיו רוס ורייצ'ל מהסדרה המיתולוגית "חברים", מנהלים מערכת יחסים. וואלה! סלבס ירדה מהמטוס

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

בחודש מאי האחרון קיבל העולם מתנה בדמות איחוד של כוכבי הסדרה "חברים". במהלך הספיישל, הודה דיוויד שווימר שהוא היה דלוק על הקולגה ג'ניפר אניסטון בזמן צילומי התכנית, והיא סיפרה שהרגשות היו הדדיים לגמרי. למרבה הצער, וממש כמו רוס ורייצ'ל בסדרה, השניים לא הצליחו לממש את הרומן. עד עכשיו.

האתר Closer דיווח שהאיחוד הצית את הרגשות הישנים והשניים מבלים זמן רב יחד: "אחרי האיחוד, הרגשות התחילו לצוף והיה ברור שהכימיה ביניהם עדיין קיימת. הם יוצאים לדייטים, מנהלים שיחות עמוקות ואפילו סיירו ביקב שג'ניפר אוהבת בסנטה ברברה", סיפר מקורב לבני הזוג.

"הם התחילו להתכתב מיד אחרי שהצילומים הסתיימו. הם מבלים המון בביתה של ג'ניפר, שם היא מבשלת ארוחות ערב רומנטיות. הם מדברים וצוחקים הרבה, ברור שהכימיה עדיין קיימת", הוסיף מקורב אחר.

וכמו בכל סיפור מהאגדות, גם כאן יש טוויסט מרושע בדמות הכחשה. אנשי יחסי הציבור של שווימר מסרו הבוקר (ד') ל"האפינגטון פוסט" שהדיווחים אינם נכונים. אנחנו מעדיפים לחשוב שזה הצעד המתבקש, וסיפור האהבה הגדול ביותר על המסך עבר לחיים האמיתיים.

וואלה! סלבס רוצה להיות זו שתבשר לבחורה מחנות הצילום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully