וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר ופיט כבר לא. סופי

26.3.2005 / 10:57

אניסטון הגישה בקשת גירושין, על רקע פערים שאינם ניתנים לגישור. בכך מסתיימות רשמית 5 שנות הנישואין של הזוג הנוצץ

זה נגמר. השחקנית ג'ניפר אניסטון הגישה אמש תביעת גירושין מבעלה, בראד פיט. במסגרת התביעה, מבקשת ג'ניפר לסיים את הנישואין על רקע פערים שאינם ניתנים לגישור. עוד ביקשה אניסטון, לשוב לשם נעוריה, בו המשיכה להשתמש בחייה המקצועיים. בלה לה לנד תולים את הסיבה העיקרית לגירושין ברצון שלו בילדים בעוד היא העדיפה למצות את הקריירה שלה בקולנוע בשלב זה, לאחר שסיימה את תפקידה ב'חברים'.

בינואר פירסם הזוג הנוצץ הצהרה משותפת, בה הודיע רשמית על פרידה לאחר כחמש שנות נישואין נטולות ילדים משותפים. השניים החלו את המירוץ לחופה ב-1998, בפגישה עיוורת (כמה שפגישה כזו יכולה להיות עיוורת). כיום הם מחזיקים במשותף בחברת ההפקות "פלאן בי", יחד עם המפיק בראד גריי.

לפני כחודש, שבו וניצתו התקוות לאיחוד בלבבות מעריצי הזוג, לאחר שאניסטון ופיט נראו חולקים ארוחה רומנטית במסעדה במערב הוליווד. עד ראייה סיפר אז ל"מירור", כי "בראד וג'ן נראו מאוד מאושרים, התלחששו ופטפטו באינטימיות, ובקושי הורידו את הידיים זו מזו". אפילו סבתו של פיט, בת' ראסל, שללה את האפשרות כי השניים יתגרשו. ראסל אמרה כי "כשנכדי טילפן להודיע לי על הפרידה הייתי המומה. הם רק צריכים לבלות קצת זמן בנפרד עד שיבינו כמה הם חסרים זה לזו". נראה שהזמן בנפרד גרם לאניסטון להבין דברים מעט שונים.

גם וואלה! סלבס הבינה דברים במהלך הזמן הזה, אבל מעדיפה לשמור אותם לעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully