וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנג'לינה ג'ולי מקשה על בראד פיט לראות את הילדים"

וואלה! סלבס

9.8.2018 / 12:46

היא טוענת שהוא לא משלם מזונות, הוא מסביר שהלווה לה מיליוני דולרים, אבל בית המשפט? מצדד בבראד פיט, שלטענתו מורחק פיזית מששת הילדים המשותפים שלו עם אנג'לינה ג'ולי. כל הפרטים על מאבק הגירושים. וואלה! סלבס פוסקת

עריכה: עמרי וייס

עד לפני כשנתיים, נראה שהכל מושלם בעולם של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי - שניים מכוכבי הקולנוע החיים הגדולים ביותר בעולם: חיים משותפים בהוליווד עם שלוחות בטירות מבודדות באירופה, סרטים סופר מצליחים, בילוי באירועי בכורה מרגשים ובטקסים נוצצים, ושישה ילדים, מאומצים וביולוגיים, ממגוון תרבויות ברחבי העולם.

רק שאז, אנג'י את פיט החליטו לנפץ את האשליה ולהיפרד ברעש וצלצולים, כולל האשמות וחילופי אש (לפחות מילולית) דרך התקשורת, ששמחה לסקר את הרפש של הזוג המושלם לשעבר. מאז, לא רק שהליך הפרידה עוד לא הוסדר סופית בבית המשפט, אלא שהוויכוחים וחילוקי הדעות בין האקסים המפורסמים לא נגמרים - כך שבימים האחרונים הם אפילו עלו שלב.


רכלו על הגירושים המכוערים של אנג'לינה ובראד בפייסבוק

בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
קשה ומקשה. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/GettyImages

מאז שקראתם בוואלה! סלבס על כך שבית המשפט הזהיר את ג'ולי ש"בראד יפגש עם הילדים או שתאבדי אותם", מה שהוביל לכך שאפילו הפרקליטה ששכרה השחקנית נטשה אותה שתסתדר בעצמה - המידע ש"דולף" לתקשורת מצד שני חצאי הזוג לשעבר, מציג תמונה גרועה אפילו יותר משדמיינו זקני הוליווד.

על פי דיווחי הרכלנים באתר TMZ, אנג'לינה טענה כי בשנתיים האחרונות בראד שילם לה דמי מזונות מינימליים בלבד עבור הטיפול בששת ילדים, בעוד שבתגובה, הוא הגיש לבית המשפט מסמכים שמעידים על כך שלמעשה העביר לה סכום של 1.3 מיליון דולר (!) עבור הטיפול בשישייה שלהם מאז שנפרדו. מעבר לכך, פיט גילה כי אף הלווה לאשתו לשעבר לא פחות מאשר 8,000,000 דולר (!!) על מנת שתוכל לרכוש בית שיספק אותה ואת הילדים.

עוד באותו נושא

אקשן! הזוגות ההוליוודים שהכירו על הסט והתחתנו

לכתבה המלאה
בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
פעם, כולם היו משפחה אחת מלוכדת. ג'ולי-פיט והילדודס/ספלאש

עם זאת, מתברר כי בקיץ הנוכחי אנג'י בכלל חיה עם הילדים באנגליה הקרירה, מה שמקשה על השחקן בכוונה ומן הסתם, מאלץ את פיט (שצילם לאחרונה סרט חדש של קוונטין טרנטינו) להגיע לאי הבריטי לעתים תכופות - רק על מנת שיוכל להעביר כמה שעות בחברת מדוקס, פאקס, זהרה, שיילו והתאומים ויויאן ונוקס. מהדיווחים עולה כי ביוני האחרון, שופט קבע שפיט יוכל לבלות איתם 10 שעות משותפות ביום כשהם חיים במולדתה של קווין אליזבת', אך בחודש שעבר, הרחיבו את תנאי הביקור לעד ארבעה ימים ברצף.

אנג'לינה זעמה בתגובה להחלטה, כך שבהתאם לפטפוטי המקורבים כי "בראד ואנג'י בקושי יכולים לשהות כמה דקות יחד באותו החדר", כל תקשורת בין השניים נעשית אך ורק בתיווך של עובדי הבית, או העוזרים האישיים של הכוכבת. בעוד שבית המשפט חושב שהאיבה בין השניים מזיקה לילדים וחסרת תועלת, נדמה שהיחסים בין האקסים נעשים עכורים אפילו יותר.


וואלה! סלבס רווקה, בראד פנוי, יאללה, מי דואג לשידוך שירגיע את אנג'לינה?

בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
העריץ אותה... ואז הם נפרדו/GettyImages
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA. GettyImages
מזונות? לדבריו של פיט הוא משלם לג'ולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully