וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן וילדיה חלו בקורונה: "קשה לי לנשום, אבל זה בסדר"

עודכן לאחרונה: 29.5.2021 / 0:34

מגיפת הקורונה הגיעה גם לבית של מלכת הריאליטי-טראש: אחרי שבעלה בנפרד קניה ווסט חלה בנגיף בתחילת 2020, גם קים קרדישאן ולפחות שניים מילדיה נדבקו במחלה וסבלו מהשפעותיה לקראת סוף השנה שעברה. זה בסדר, כעת כולם בריאים. וואלה! סלבס חיסון

קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים. טוויטר, צילום מסך
משפחת קוביד. קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים/צילום מסך, טוויטר

זה קורה במשפחות הכי טובות, או לפחות במשפחתה של מלכת הריאליטי הבינלאומית, קים קרדשיאן - שחשפה על המסך כי היא וילדיה נדבקו בנגיף הקורונה לקראת סוף שנת 2020. תירגעו, כולם בסדר יחסי, החדשות מגיעות כיוון שההדבקה ההמונית בביתה של קימי שנשמרה עד כה כסוד-סודי-בהחלט, נחשפה על המסך במסגרת העונה האחרונה של התכנית בערוץ !E, בפרק ששודר בארצות הברית ביום חמישי האחרון.

רכלו על קימי חולת הקורונה גם באינסטגרם

הכל החל כשבנה הגדול, סיינט ווסט, חטף את הווירוס מתלמיד אחר בבית הספר שלו. על פי הדיווחים, אחרי שגם קרדשיאן וגם בתה נורת' ווסט החלו לחוש ברע ולפתח תופעות של המחלה - בהן שיעול וחולשה - הצילומים והפקת הריאליטי נעצרו לחלוטין למשך שבועיים. אאוץ'.

"אנחנו בודקים את הילדים אחת לשבוע בגלל שהם הולכים לבית הספר ונמצאים בקפסולה", סיפרה על המסך, "אחד הילדים בבית הספר נמצא חיובי, הבן שלי היה בסביבה שלו... אני מנסה לא להלחיץ אף אחד אבל מנסה לבדוק מה אפשר לעשות עם שלושת הילדים האחרים. אני ונורת' הרגשנו ממש חולות, נבדקנו לפני השינה ובבוקר גילינו שאנחנו חיוביות".

בהמשך, שוחחה עם אחותה, קלואי קרדשיאן (שחלתה בקורונה מוקדם יותר ב-2020) וסיפרה לה שלא הצליחה ללמוד למבחני ההסמכה הראשונים שלה כעורכת דין, בגלל חולשה וכאבים, כך שבסופו של דבר לא הצליחה לעבור את הציון המינימלי לקבלת התואר. "הנשימה שלי קצת לא בסדר, אבל טוב, אני יכולה לקחת נשימות קצרות יותר כשאני חייבת", אמרה מול המצלמות.

עוד בוואלה!

הגרושה של החבר של קורטני קרדשיאן: "הוא בגד בי עם קים"

לכתבה המלאה
נורת' ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
חלו בנגיף. קים עם נורת' ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

בעלה בנפרד של מלכת הריאליטי, קניה ווסט אולי חטף את הקורונה בתחילת 2020 ולא הדביק את השאר, אבל אחרי שידור הפרק השמועות טענו שקימי חלתה בכלל בגלל הילולת יום הולדתה ה-40, שנערכה על אי פרטי באוקטובר של אותה השנה. קרדשיאן, צייצה על כך בתגובה זועמת ש"זה שקר. אף אחד לא נדבק בקורונה במהלך הנסיעה".

"סיינט היה הראשון שנדבק מבין בני המשפחה, בגלל שקיבל את זה מתלמיד אחר בבית הספר שנמצא חיובי לנגיף. לאחר מכן פיתחתי סימפטומים וגיליתי שאני חולה, ממש כמה ימים אחרי שהוא השתעל עליי בזמן שטיפלתי בו", הבהירה. רק בריאות.


וואלה! סלבס לא נושמת בכל פעם שהיא רואה את יוסי מהמשלוחים מגיע לכיוון הבית שלה.

קים קרדשיאן. GettyImages
המחלה גרמה לה להיכשל במבחני לשכת עורכי הדין?/GettyImages
קים קרדשיאן, קלואי קרדשיאן. צילום מסך, צילום מסך
נחשו מה משותף לקים וקלואי קרדשיאן/צילום מסך, צילום מסך
קניה ווסט, קים קרדשיאן וילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
לא כיף. קם, קניה והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully