וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרושה של טראוויס בארקר: "הוא בגד בי עם קים קרדשיאן"

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 13:08

אחרי שבתחילת שנות ה-2000 טען טראוויס בארקר כי היה לו קראש על קים קרדשיאן, עכשיו האתרים מעבר לים מדווחים כי לשניים גם היה רומן שהביא לסיום הנישואים של כוכב הרוק עם אשתו ואם בתו, שאנה מואקלר. וואלה! סלבס מפרקת משפחות

קורטני קרדשיאן מצולמת על ידי החבר, טראוויס בארקר/אינסטגרם

נראה שבמשפחת קרדשיאן אין רגע דל. אם חשבתם שסיום תכנית הריאליטי שלהם תביא לשקט בגזרה - כנראה שכחתם שמדובר שבנות הכי מעניינות שיש להוליווד להציע, כך שאחרי שקראתם על הזוגיות הדביקה של האחות הגדולה, קורטני קרדשיאן, עם סולן להקת "בלינק 182", טראוויס בארקר, ואחרי שקראתם כי אותו רוקיסט אף הודה בעבר כי היה לו קראש על האחות המוצלחת יותר, קים קרדשיאן, עכשיו נקראה שיש התפתחות בעלילה.

קורטני קרדשיאן, טראוויס ברקר. אינסטגרם, צילום מסך
מאוהבים. קורטני וטראוויס/צילום מסך, אינסטגרם

גרושתו של בארקר ואם בתו, שאנה מוקלאר, ממשיכה להיכנס בזוג הלוהט, כך שלאחר שפרסמה סרטון בו היא נוגעת בישבנו של האקס שלה, כעת היא טוענת כי מי שגרם לגירושים שלהם - היא לא אחרת מאשר קים קי. כן, על פי טענות של מואקלר, קים וטראוויס ניהלו רומן בזמן שהוא היה נשוי לה, כך שמהר מאוד הדבר התגלה והוביל לגירושים בין השניים. אם לא די בכך, הסיפור מקבל חיזוק מכיוונה של כוכבת הריאליטי, אוברי אודיי, זמרת וכוכבת ריאליטי שטוענת כי הייתה חברה של הקרדשיאן באותם הימים בו ניהלה את הרומן המדובר, "זה היה ביום העצמאות והיינו בבית של טראוויס והם התחרמנו", סיפרה הכוכבת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
היה רומן? קים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

מנגד, יש הטוענים כי מדובר בשקרים והשניים בכלל היו רק חברים ולא מעבר, "לטראוויס וקים מעולם לא היה קשר רומנטי", סיפר מקורב לכוכבת הריאליטי, "הם היו חברים שהכירו דרך פריס הילטון וככה גם קורטני וטראוויס הכירו האחד את השנייה".

וואלה! סלבס בגדה באחותה עם המאהב של בעלה.

טראוויס בארקר. GettyImages
בגד בה עם קים קי?/GettyImages
אוברי אודיי. GettyImages
פתחה על החברה הטובה. אוברי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully