וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי לובאטו יצאה מהארון כג'נדרקוויר: "ביטוי שמייצג את הנזילות המינית שלי"

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 13:03

הפופסטאר האמריקאי/ת, שכמעט מת/ה כתוצאה ממנת יתר ב-2018 ומאז עבר/ה הליך שיקום ממושך, יצא/ה מהארון בפני העולם כא-בינארית, מי שמזדהה גם כאישה וגם כגבר. כך שמעתה דמי לובאטו מבקש/ת שיפנו אליה/ו בלשון רבים. וואלה! סלבס בכל צבעי הקשת

דמי לובאטו יצאה מהארון כא-בינארית. אינסטגרם, צילום מסך
יצא/ה מהארון. דמי לובאטו/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבים מגיעים בכל צבעי הקשת, רק תשאלו את דמי לובאטו - שהעולם הכיר בתור אחת הפופסטארז הכי עסוקות בעשור שעבר, כזו שכבשה במות ומצעדי להיטים, התמוטטה כתוצאה משימוש בסמים לפני כמעט שלוש שנים ועברה שיקום ממושך וחושפני מאז - ויצא/ה היום (רביעי) מהארון כג'נדרקוויר, או לייתר דיוק א-בינארית, זהות נזילה של מי שאינו מזדהה לא כגבר ולא כאישה, שנחשבת לחלק מהקהילה הטרנסג'נדרית. אמיץ/ה!

רכלו על היציאה מהארון של דמי לובאטו גם באינסטגרם

לובאטו (28), שכבר נחשף/ה כביסקסואלית ודיבר/ה בעבר על נטייתה/ו לפאנסקסואליות (משיכה גופנית, תשוקה מינית והתאהבות באנשים ללא קשר לזהות המינית שלהם, המגדר או המין הביולוגי שלהם), פרסם/מה באינסטגרם סרטון לפיו מעתה הכוונה היא שיפנו אליה/ו בלשון רבים (They), בדומה לזמר/ת סם סמית'. כן, באנגלית זה יותר פשוט.

"בכל יום שאנחנו מתעוררים, ניתנת לנו הזדמנות נוספת להיות מי שאנחנו רוצים ומייחלים להיות. ביליתי את מרבית חיי בהתבגרות מול כולכם... ראיתם את הטוב, הרע וכל מה שביניהם. לא רק שחיי היו מסע אישי שלי, חייתי גם עבור אלה שהביטו בי מבעד למצלמות", הסביר/ה לובאטו. "היום אני כל כך שמח/ה לחלוק יותר מחיי עם כולכם - אני גאה לספר לכם שאני מזדהה כא-בינארי ואשנה באופן רשמי את כינוי הגוף שלי ל"הם" מעתה הלאה".

הפופסטאר הסביר/ה שמדובר בהחלטה שקיבל/ה אחרי תהליך "ריפוי ועבודה עם עצמי. אני עדיין לומד/ת ולא טוען/ת שאני מומחה או דובר/ת. לשתף אתכם מביא אותי למקום חדש של פגיעות, אבל אני עושה זאת למען מי שלא הצליח לשתף את העולם בזהות שלהם עם יקיריהם. אנא המשיכו לחיות עם האמת שלכם ודעו שאני שולח/ת כל כך הרבה אהבה להמשך הדרך".

עוד בוואלה!

דמי לובאטו: "סבלתי משלושה שבצים והתקף לב"

לכתבה המלאה
טקס בחירת הקהל של ערוץ E! דמי לובאטו. GettyImages
חשופ/ה. דמ לובאטו/GettyImages

קיץ 2018, היה כאמור נקודת המפנה בחייו/ה של מי שנחשבה לאחת הזמרות הצעירות המצליחות באמריקה ובעולם - כיוון שעברה טראומה במהלכה הותקפה מינית על ידי סוחר הסמים שסיפק לה סמים קשים, נטלה מנת יתר שבגללה עברה שבץ מוחי לא פחות משלוש פעמים והתקף לב, שיכלו להביא למותה. מאז הספיק/ה לבקר בישראל, להתארס לגבר ואז לסיים את הקשר וגם לככב בסדרת דוקו שתיארה את מצבו/ה באותה התקופה. כעת, לובאטו מחוזק/ת יותר ופתוח/ה יותר עם העולם.


וואלה! סלבס מאחלת לימים רגועים שבהם נוכל לבחון רק קשת צבעונית בשמיים.

דמי לובאטו בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
בביקור בישראל, בשנת 2019/צילום מסך, אינסטגרם
דמי לובאטו. GettyImages
א-בינארי/ת. דמי לובאטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully