וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי לובאטו: "סבלתי משלושה שבצים והתקף לב"

18.2.2021 / 8:52

הזמרת המפורסמת חשפה בסרט דוקומנטרי שבעקבות השימוש המופרז שלה בסמים, בשנת 2018, היא סבלה משלושה שבצי לב, התקף לב ונשארה עם נזק מוחי עד היום. כמו כן, דמי לובאטו טוענת שהרופאים נתנו לה עשר דקות לחיות. וואלה! סלבס מודה לאל

דמי לובאטו נופלת על הפרצוף בהופעה מול עשרות אלפי מעריצים/מערכת וואלה

לא פעם ולא פעמיים שמעתם על כוכבים, בעיקר בהוליווד, שמתוודים על שימוש בסמים ועל כך שלא פעם ראו את המוות - חלקם אף לא זכו להזדמנות שנייה ומתו ממנת יתר, והשמות לא מעטים. מי שניצלה בנס מלהיכנס לסטטיסטיקה היא הזמרת המפורסמת, דמי לובאטו, שבשנת 2018 הייתה מכורה לסמים וכמעט מסרה את נשמתה לבורא בעקבות שימוש יתר. היום, היא פותחת את הלב ומספרת בגלוי על הנזק שנגרם לה.

טקס בחירת הקהל של ערוץ E! דמי לובאטו. GettyImages
יצאה בנס/GettyImages

בסרט דוקומנטרי חדשה, שיעלה בערוץ היוטיוב שלה, מספרת לובאטו כי באותה שנה היא סבלה מלא פחות משלושה שבצים בלב, התקף לב אחד ואם לא די בכך - נגרם לה נזק מוחי שמלווה אותה עד היום שמתבטא בכך שהיא לא יכולה לשבת מאחורי ההגה מאחר והראייה שלה ניזוקה בעקבות השימוש הרב במה שנראה כסם הרואין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"עברו יותר משנתיים מאז שפגשתי פנים אל פנים את הנקודה השחורה ביותר בחיי", היא מספרת, "ועכשיו אני מוכנה לספר את הסיפור שלי לעולם כולו", מספרת לובאטו בסרט 'לרקוד עם השטן', ומוסיפה, "אני אסירת תודה שאני יכולה לצאת למסע בזמן אל העבר שלי וסוף סוף לחלוק אותו עם העולם".

וואלה! סלבס מאחלת לה רק בריאות. בעיקר הנפש.

טקס בחירת הקהל של ערוץ E! דמי לובאטו. GettyImages
רק בריאות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully