וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי לובאטו מגלה: "התוקפתי מינית על ידי סוחר הסמים שלי"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 12:44

כמעט שלוש שנים אחרי שכמעט מתה כתוצאה ממנת יתר, הפופסטאר האמריקאית חושפת מה באמת קרה בלילה ההוא שבו כמעט שלא שרדה: מסיבה עם חברים, ערבוב חומרים אסורים ותקיפה מינית על ידי סוחר הסמים של דמי לובאטו, שהביאו אותה לבית החולים במצב אנוש. וואלה! סלבס חיבוק

דמי לובאטו עם ארוסה לשעבר, מקס אהריך/אינסטגרם

קיץ 2018, היה נקודת המפנה בחייה של אחת הזמרות הצעירות המצליחות באמריקה ובעולם בכלל, דמי לובאטו, כיוון שנטלה מנת יתר של סמים - שלא רק הביאה אותה לסף מוות, אלא שכעת, מתברר שכללה טראומה מורכבת הרבה יותר. בעוד שלפני כמה שבועות חשפה כי באותו יום כמעט-קטלני עברה שבץ מוחי לא פחות משלוש פעמים והתקף לב, כעת מתברר שגם הותקפה מינית על ידי סוחר הסמים שסיפק לה את החומרים האסורים.

אחלו לדמי לובאטו רק טוב גם באינסטגרם

טקס בחירת הקהל של ערוץ E! דמי לובאטו. GettyImages
רגעים לא פשוטים. דמי לובאטו/GettyImages

לובאטו בת ה-28, שחושפת את כל הפרטים על האירועים שהביאו אותה למצב אנוש שבגללו אושפזה בבית החולים ונשלחה לטיפול גמילה, בסדרה דוקומנטרית חדשה "Dancing With the Devil" ("לרקוד עם השטן") שתעלה לרשת בשבוע הבא - מספרת במהלכה בפרטים על הלילה בחודש יולי 2018. אותו היום שבו החליטה לעשות שימוש בסמים קשים, אחרי שש שנים שבהן הייתה נקייה מהחומרים המסוכנים לחלוטין, בעיקר בעזרתם של מנהליה התומכים.

על פי הזמרת הנערצת, היא חגגה עם חבריה באותו לילה. כשחזרה לביתה בהוליווד ויצרה קשר עם סוחר סמים, הוא זה שהביא לה סם מסוג הרואין ואז תקף אותה מינית בעת שנטלה את הסם - כשבהמשך הותיר אותה במצב שקרוב למוות לבדה, כאשר אפילו הרופאים היו ספקניים לגבי האפשרות שתחייה כשרק הגיעה לטיפול בבית החולים, דקות לפני שהייתה מתה.

עוד בוואלה!

האירוסים בוטלו - האקס של דמי לובאטו נתפס בוכה באותו החוף שבו שלף טבעת

לכתבה המלאה
דמי לובאטו בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
דמי בביקורה בישראל, כשנה אחרי ההתמוטטות/צילום מסך, אינסטגרם

בדוקו, דמי מסבירה שלא רק שעברה כתוצאה מהערבוב הקטלני משלושה שבצים, התקף לב וקריסת איברים בגוף שלה, אלא שגם לקתה בדלקת ריאות (אחרי שנחנקה מהקיא של עצמה). בהמשך כאמור, התברר שהיא סובלת מנזק מוחי שמשפיע עליה גם כיום ובעיות ראייה חוזרות, שבגללן היא מוגדרת רשמית כבעלת נכות ולא מסוגלת לנהוג ברכב בכוחות עצמה.


וואלה! סלבס מאחלת לדמי בריאות. כל השאר הוא בונוס.

דמי לובאטו לובשת נוריסול פרארי לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 15 פברואר 2016. GettyImages
רק בריאות. דמי לובאטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully