וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנטלה מנת יתר: דמי לובאטו מסרבת לשתף פעולה עם המשטרה

וואלה! סלבס

25.7.2018 / 7:05

כוכבת הפופ הבינלאומית, שבשש השנים האחרונות לא צרכה לדבריה אף סם - אושפזה בבית החולים בחשד שלקחה מנת יתר, קרסה ועברה טיפול מציל חיים. נכון לשעה זו, דמי לובאטו מסרבת לשתף פעולה עם החוקרים. וואלה! סלבס מבואסת

דמי לובאטו על השטיח האדום, EMA 2017, טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה. AP
הצליחה להחזיק נקייה שש שנים. דמי לובאטו/AP

דמי לובאטו בת ה-25 דיברה לא מעט על העבר הקשה שלה - שכלל בעיות עם אלכוהול וסמים, הפרעות אכילה ודכאונות. עם זאת, בשנים האחרונות שיבחה את עצמה לא מעט על הדרך שהיא עוברת וההתמודדות היום יומית שלה עם הפיתוי בתעשיית הבידור ההוליוודית, תוך כדי שהיא חוגגת שש שנים של ניקיון מסמים.

עם זאת, אמש (ג'), דיווחו אתר הרכילות מעבר לים כי כוכבת הפופ המצליחה אושפזה בבית החולים עקב נטילת מנת יתר של מה שחשבו בתחילה שהוא סם מסוג הרואין, זכתה לטיפול מציל חיים, כך שהיום לובאטו נמצאת בהתאוששות במוסד הרפואי. הבעיה - הזמרת המדוברת אינה מעוניינת לשתף פעולה עם צוות החקירה שהגיע לשוחח איתה בבית החולים, ולא מוכנה לנדב לשוטרים אינפורמציה לגבי סוגי הסמים בהם השתמשה.


עד כמה אתם מופתעים מהחדשות על דמי לובאטו? רכלו בפייס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימוש גדול בהירואין? לובאטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לובאטו, אחת מכוכבות הפופ האמריקאיות האהובות ביותר, הצליחה לייצר לא מעט להיטים בשנים האחרונות. הצעירה נמצאת כבר שנים בתעשייה המוזיקה, לאחר שהחלה את דרכה כשחקנית בשנת 2002, בסדרה "החברים של ברני".

לפני שבועות ספורים, שחררה לובאטו את השיר "Sober", שבו התוודתה כי חזרה להשתמש בסמים - והתנצלה בפני היקרים לה. לובאטו קיבלה בעברה טיפולים בהפרעה דו-קוטבית, בולמיה והתמכרות לסמים, כך שלאור התוצאות האחרונות נראה כי המדרון חלקלק עבור מי ששימשה בעבר כשופטת "אקס פקטור" האמריקאית.

עוד באותו נושא

דלף לרשת: דמי לובאטו בתמונת עירום מלא

לכתבה המלאה
דמי לובאטו לובשת ג?רמי סקוט בגאלת המט, מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, 2 מאי 2016. GettyImages
כבר לא נקייה/GettyImages

הזמרת, שמאושפזת נכון לשעה זו במחלקה להתאוששות בבית החולים ומוקפת בחברים ומשפחה, מסרבת לשתף פעולה עם המשטרה - אשר מנסה לברר אם ישנו רקע פלילי למאורע, מאחר שלא נמצאו שרידי סמים בביתה. צוות הרופאים שמטפל בה ציין כי החשד הוא ככל הנראה סם ההרואין שהביא אותה לקריסה, אך מקורב לזמרת הכחיש זאת בכל תוקף כשטען: "היא לא לקחה הרואין, זה משהו אחר". רק בריאות.


וואלה! סלבס לא שותה, לא מעשנת וממש לא משחקת סנוקר.

דמי לובאטו לובשת נוריסול פרארי לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 15 פברואר 2016. GettyImages
מצבה לא ברור. דמי לובאטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully