וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירוסים בוטלו - האקס של דמי לובאטו נתפס בוכה באותו החוף שבו שלף טבעת

12.10.2020 / 9:35

כשבועיים אחרי שלטענתו גילה שמערכת היחסים עם הפופסטאר הסתיימה בלי חתונה דרך הצהובונים - ארוסה לשעבר של דמי לובאטו תועד על ידי הצלמים כשהוא ממרר בבכי, כנראה בדיוק באותו הלוקיישן שבו הציע לה להיות אשתו. וואלה! סלבס סורי לא סורי

דמי לובאטו עם ארוסה לשעבר, מקס אהריך/אינסטגרם

אומרים ששום דבר לא נשבר כמו לב מאוהב, אבל תמונות כאלה שממחישות עד כמה נורא לבטל אירוסים? עוד לא ראיתם: מי שהיה ארוסה של הזמרת דמי לובאטו עד לפני קצת יותר משבועיים, השחקן האמריקאי מקס אהריך, תועד כשהוא ממרר בבכי על חוף הים - ככל הנראה בדיוק באותו המקום שבו שלף טבעת יהלום, ביקש את ידה והיא הסכימה להיות אשתו, כחודשיים לפניכן.

שימו לב, כבר ראיתם אנשים כועסים, בוכים, זועמים על אהובם לשעבר, אבל התיעוד של הארוס לשעבר כשהוא מתייפח אל מול הגלים, במאליבו שבקליפורניה? קשה בהחלט.

רכלו על האקס של דמי לובאטו באינסטגרם

דמי לובאטו עם בן הזוג, מקס אהריך. אינסטגרם, צילום מסך
בזמנים מאושרים יותר. דמי לובאטו ומקס אהריך רג אחרי שהתארסו/צילום מסך, אינסטגרם

בקיץ האחרון העולם שמח לגלות שלובאטו בת ה-28 - שעל אף התדמית הזוהרת סבלה במהלך חייה מדיכאון, הפרעות אכילה ופגיעה עצמית, נטלה מנת יתר של סמים ואף אושפזה ועברה טיפול משקם במכון גמילה - מצאה את אהבת האמת שלה, שחקן מוכר קצת פחות מהזמרת המדוברת, כשהסכימה להינשא לו, אחרי הצעה רומנטית שעבורה לבשה שמלה לבנה ואז גם פרסמה הכל ברשתות החברתיות.

עוד בוואלה!

אופס, זה קרה שוב: תמונות עירום מלא של דמי לובאטו דלפו לרשת

לכתבה המלאה

עם זאת, לפני שבועות ספורים רכלני הוליווד הכריזו כי מערכת היחסים שארכה בסך הכל חצי שנה נגמרה, כיוון שעל פי יודעי דבר "בתקופת הסגר בלוס אנגל'ס השניים חיו בבועה, עכשיו מובן לשניהם שהם במקומות שונים בחיים" - כך שלובאטו אישרה (בערך) את הפרידה באמצעות שיר חדש, כאשר אהריך טען, שימו לב, שהופתע מההחלטה וגילה עליה דרך הצהובונים כמו שאר העולם ולא באופן אישי ממי שהייתה אמורה להיות אשתו.

אהריך, שמככב באופרת הסבון הוותיקה "צעירים חסרי מנוח", כנראה באמת לא מצא את השקט שלו מאז. זאת, כיוון שבסוף השבוע האחרון צולם על החוף שבו ביקש את ידה של האקסית, כשהוא נראה מעורער ולא רגוע, כאשר בשלב מסוים ומבלי להבחין בפפראצי החל לבכות. או זה, או שהוא באמת שחקן מעולה.


וואלה! סלבס בוכה רק כשלא מספרים לה שכל העוגיות בבית נגמרו והיא תאלץ להמתין למשלוח מהסופר.

דמי לובאטו. אינסטגרם, צילום מסך
כאן הוא עוד חייך/צילום מסך, אינסטגרם
דמי לובאטו עם בן הזוג, מקס אהריך. אינסטגרם, צילום מסך
ביי, בייבי. מקס אהריך ודמי לובאטו/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully