וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קול לסאמר: דמי לובאטו ווילמור ולדראמה נפרדו אחרי 6 שנים

5.6.2016 / 9:53

אחרי 6 שנות זוגיות, התמכרות לסמים והפרעות אכילה הזוג הצעיר דמי לובאטו ווילמור ולדראמה הודיע ברשת החברתית: "החלטנו להפרד והבנו שטוב לנו יותר להיות חברים טובים". לפחות דבר אחד בטוח, הקיץ של דמי לובאטו לא יהיה קול. וואלה! סלבס עצובה

דמי לובאטו. מייל און ליין, צילום מסך
דמי לובאטו/צילום מסך, מייל און ליין

אם אתם זוג צעירים מפורסמים שנמצאים בזוגיות תחת אור הזרקורים, כדאי שתבקרו אצל הרב המקומי ותחליפו מזוזות כי נדמה שהשבועות האחרונים לא עושים חסד עם אהבה צעירה.



אחרי שש שנות זוגיות, השחקנית והזמרת דמי לובאטו והשחקן וילמור ולדראמה נפרדו. את ההודעה הדרמטית השניים הוציאו בהודעה משותפת ברשתות החברתיות, שם הודיעו שההחלטה לפרק את היחסים הייתה משותפת




רוצים עוד חדשות חמות?
מיה דגן ובן הזוג מפזרים אהבה לכל עבר
מייקינג אוף: מאחורי הקלעים של פרויקט הגאווה - חלק א'
מייקינג אוף: מאחורי הקלעים של פרויקט הגאווה - חלק ב'

דמי לובאטו. GettyImages
לובאטו ווילמור ולדראמה/GettyImages

בהודעה שהוציאו לובאטו (23) וולדראמה (36) כתבו השניים: "אחרי כמעט שש שנים של זוגיות נהדרת ואוהבת, החלטנו לסיים את מערכת היחסים שלנו. זו הייתה החלטה קשה עבור שנינו, אבל הגענו להבנה שעדיף לשנינו להשאר חברים טובים. תמיד נתמוך אחד בשניה. תודה לכל מי שהציע תמיכה והיה אדיב לאורך השנים".



סיבה רשמית לפרידה עדיין אין, אבל החדשות הללו מגיעות כהלם למי שעקב אחרי הזוג הצעיר לאורך השנים, הזוג אף פעם לא התבייש להראות את אהבתו ולהרעיף מחמאות אחד לשני לאורך מערכת היחסים בינהם אם זה בפוסטים במדיה החברתית או בראיונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השניים הכירו בשנת 2010 במהלך צילומים משותפים, הם שמרו בתחילה על הזוגיות בחשאי אך מהר מאוד הצהובונים עלו על השניים כאשר לובאטו לא חסכה במחמאות ומתן קרדיט ענק לבן זוגה על התמיכה לה הציע בתקופה בה התמודדה עם ההתמכרות לסמים ובעיות האכילה ממנה סבלה, הזוג חווה משבר בזוגיות ונפרד במהלך 2012 אך הם חזרו מהר זה לזרועות זו, בתקווה שגם הפעם יהיה סוף טוב לדרמה הרומנטית.



וואלה! סלבס נפרדה מבן זוגה אחרי שהיא תפסה אותו בוגד בה עם בורקס פינוקים



בואו לרכל על הפרידה הדרמטית בפייסבוק של וואלה! סלבס

דמי לובאטו. GettyImages
נשאר חברים?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully