וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקינג אוף: שבוע הגאווה בסימן נשים

מאור בן הרוש | צילום: עידו שחם | עריכה: עומרי וייס

4.6.2016 / 11:10

השנה שבוע הגאווה עומד בסימן נשים, סיבה מספיק טובה בשביל וואלה! סלבס לקחת כמה נשים חזקות ומשפיעות, שבחרו אישה אייקונית והתחפשו לדמותה. קבלו הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של הפרויקט המושקע והמסקרן. וואלה! סלבס תמיד אישה

ספק 500

שבוע הגאווה בישראל נפתח בקול תרועה רמה, והפעם על הפרק 'נשים לשם שינוי' - נשות קהילת הלהט"ב מקבלות את הבמה. לצורך העניין, וואלה! סלבס החליטה להרים את הכפפה, ולבחור בכמה נשים חזקות ומשפיעות לפרויקט צילומים מיוחד במינו, בו הן מתחפשות לאישה אייקונית לפי בחירתן. התוצאות ההורסות, ובכן, לפניכם.

פרויקט גאווה 2016. עידו שחם
פרויקט גאווה 2016/עידו שחם

השחקנית הגאה, אסי לוי, החליטה להיכנס לנעליה של מעצבת האופנה המפורסמת, קוקו שאנל: "אנחנו חייבות לה את זה שהיא שחררה אותנו מהקורסט ומכל הקשירות, אנחנו חייבות לה את החליפה, אנחנו חייבות לה את ההבנה שטיפוח לא קשור רק ליופי ואישה לא נולדת אישה היא נהפכת לכזו. אנחנו חייבות לה הרבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פרויקט גאווה 2016. עידו שחם
קוקו. אסי/עידו שחם

גם לוסי אהריש נכנסה לנעליה של דמות אייקונית שכבר לא בין החיים - השחקנית המדהימה, רונית אלקבץ, שהלכה לעולמה לפני מספר שבועות: "כשפנו אליי לעשות את הפרויקט זה השם הראשון שעלה לי לראש", מספרת אהריש, "אני חושבת שהתרבות הישראלית איבדה שחקנית אולי הכי טובה בכל הזמנים. עצם העובדה שהיא פשוט הדבר הראשון שעלה לי בראש לאישה חזקה - זה אומר שהיא לא באמת הלכה".

פרויקט גאווה 2016. עידו שחם
האישה והאגדה. לוסי/עידו שחם

ומה עם אסתי גינזבורג? היא גם בחרה בדמות שסיימה את חייה בצורה טראגית - הנסיכה דיאנה, כמובן: "כל החיים שלה היו די טראגיים והיה לה את כל האומץ לקום ולעזוב מהמקומות שהיא הייתה, ולהיות מודל לחיקוי למיליוני נשים בעולם".

פרויקט גאווה 2016. עידו שחם
נסיכה. אסתי/עידו שחם

מלבד המפורסמות, פנתה וואלה! סלבס גם לרומי אברג'יל, טרנסג'נדרית צעירה שעלתה לכותרות בעקבות התהליך שעברה בגיל צעיר. אברג'יל בחרה בזמרת ליידי גאגא: "אני תופסת אותה כמישהי מאוד חזקה, היא מודל לחיקוי שלי יש לה שירים מדהימים עם מסר", סיפרה אברג'יל, "יש לה שיר שאני מתחברת אליו, 'born this way', מהבחינה שכולנו נולדנו בצורה שנולדנו". צודקת

פרויקט גאווה 2016. עידו שחם
ליידי. רומי/עידו שחם

טרנסג'נדרית נוספת שלקחה חלק בפרויקט, היא בל אגם, פעילה בארגון איגי שנלחמת לא מעט למען קידום זכויות הקהילה הטרנסג'נדרית. אגם בחרה במלכה האם - ביונסה: "היא מודל נשי מאוד חזק בשבילי ובחרתי בה כי אני חושבת שנשיות זה משהו חזק. אני חושבת שאישה עצמאית זה משהו חזק וחשוב".

פרויקט גאווה 2016. עידו שחם
מי שולט בעולם? בל/עידו שחם

אז אחרי שעות של איפור, שיער וסטיילינג התייצבו אסתי/דיאנה, אסי/קוקו, לוסי/רונית, בל/ביונסה, רומי/ליידי גאגא מול עדשת המצלמה, והכינו עבורכן פרויקט גאווה מיוחד במינו ובלתי נשכח. צפו בהכנות מאחורי הקלעים.

וואלה! סלבס אומרת תודה ענקית לנשים המדהימות שלקחו חלק בפרויקט, ומאחלת לכולם שבוע גאווה שמח!

חשבו, טרחו והרימו: שי ארזואן, מיכל זילברמן ואדם סרור
הפקה: חגית ברק
צילום: עדי אורני
סטיילינג: ליאת אשורי
עיצוב דמויות ואיפור: ליאת שיינין
איפור: מיכל אפרתי
פאות: רבקה זהבי פאות
ע. צלמת: אריאל בלאק
פרופס : נטע דרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully