וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורי בסטורי: דמי לובאטו מתנצלת בגלל שביקרה בישראל

3.10.2019 / 11:01

הפופסטאר האמריקאית שבילתה בארץ הקודש, שבה לאמריקה ופרגנה במילים חמות על ישראל באינסטגרם - לא רק שזכתה לתגובות נגד, אלא כזאת שגרמו לדמי לובאטו להתנצל ברשת. "זו הייתה אמורה להיות חוויה רוחנית, לא הצהרה פוליטית", הבהירה. וואלה! סלבס סליחוש

דמי לובאטו בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
אבוי, היא הייתה כאן. דמי לובאטו בכותל המערבי/צילום מסך, אינסטגרם

יש פופסטארז ששרים על ישראל (מדונה), אחרים לא מתבלבלים לפני שהם מגיעים לבדר את הקהל המקומי (ג'יי לו!) ואחרים חוזרים לאזור שוב ושוב ושוב (כריס מרטין) - אבל גם יש סלבריטיז ענקיים כמו דמי לובאטו, שקצת מצטערים שהגיעו לאזור.

ימים ספורים אחרי שעזבה את הארץ המובטחת ושעות בודדות אחרי שפרסמה כמה תמונות מהביקור הפרטי שלה בארץ הקודש בפרופיל האינסטגרם שלה (אחריו עוקבים מיליוני בני אדם), תגובות הנגד שקיבלה על המילים החמות כנראה הבהילו אותה מספיק, על מנת שתפרסם התנצלות פומבית ברשת. כזאת שעומדת בניגוד מוחלט למילות הלהיט שלה "סורי, נוט סורי".

רכלו על ההתנצלות של דמי לובאטו באינסטוש

דמי לובאטו בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
רוחניות, אבל העקיצות אחר כך? למות!/צילום מסך, אינסטגרם

לובאטו כינתה את הביקור בארץ - שבו בילתה בין השאר ב"יד ושם", בעיר העתיקה שבירושלים ואף הוטבלה כנוצרית בנהר הירדן - כמסע "קסום" ברחבי הארץ. "הטיול הזה היה כל כך חשוב ללבי ונפשי", כתבה שלשום (ג'), "אני אסירת תודה על הזיכרונות וההזדמנות למלא את לבי. תודה שאת קיימת, ישראל". עם זאת, האהדה שלה נתקלה במגיבים רבים ברשתות החברתיות שהאשימו את הזמרת בקידום ותמיכה בישראל אל מול העם הפלסטיני וטענו שהיא תופסת עמדה פוליטית מובהקת.

שעות אחרי פרסום התמונות, לובאטו פרסמה בסטורי טקסט ארוך לפיו היא מרגישה "מתוסכלת מאוד" מהמחלוקת והביקורת עליה, מה שגרם לה לראות דברים בצורה שונה. "זכיתי בטיול בחינם לישראל בתמורה לכמה פוסטים באינסטגרם, אבל אף אחד לא אמר לי שהנסיעה יכולה להיתפס כ'לא בסדר' או שאולי אפגע ברגשותיו של מישהו", כתבה לובאטו. "עם זאת, אני מצטערת אם פגעתי או העלבתי, זו לא הייתה כוונתי".

עוד בוואלה!

מרגש: דמי לובאטו מרימה עם להקת "שלווה"

לכתבה המלאה

"זו הייתה אמורה להיות חוויה רוחנית עבורי, לא הצהרה פוליטית", הדגישה והוסיפה שהיא "מצטערת שאני לא משכילה יותר, סליחה שחשבה שהטיול הזה הוא פשוט חוויה רוחנית". לדבריה של לובאטו, למרות שייעצו לה שלא להתייחס לביקורת שספגה, החליטה לוותר על היועצים ולהתנצל כי זה "מרגיש לי נכון". "אני מעדיפה להסתבך בגלל שאני נאמנה לעצמי, מאשר להישאר בשקט כדי לרצות אנשים אחרים", הסבירה לובאטו. "אני אוהבת את המעריצים שלי, את כולם, מכל העולם".


וואלה! סלבס לא מתחרטת על כלום. טוב, אולי על מנת החומוס הנוספת שאכלה הבוקר.

סורי? דמי לובאטו הכי מתנצלת בסטורי:

התנצלות של דמי לובאטו על הביקור בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
התנצלות של דמי לובאטו על הביקור בישראל/צילום מסך, אינסטגרם
דמי לובאטו. יח"צ,
כשהייתה כאן נהנתה עם להקת שלווה/יח"צ
דמי לובאטו. יח"צ,
אבל היה לה פאן בישראל/יח"צ
דמי לובאטו לובשת נוריסול פרארי לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 15 פברואר 2016. GettyImages
סורי, הכי סורי. דמי לובאטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully